|

نتیجه انتخابات شورای شهر بیرجند خرداد 1400

فرماندار بیرجند نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علی ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۱۱۵ شعبه اخذ رأی در بیرجند اظهارکرد: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند ۲۰۰ هزار تعرفه رأی بین شعب توزیع شد که ۷۳ هزار و ۷۰ تعرفه مصرف شده است.

فرماندار بیرجند تعداد آرا مأخوذه را ۷۱ هزار و ۳۰ رأی اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶۴ هزار و ۵۱۷ رأی صحیح و ۶ هزار و ۵۱۳ رأی باطله بوده است.

ناصری بیان کرد: از مجموع آرا مأخوذه صحیح بالاترین میزان رأی با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رأی را علیرضا محمودی راد کسب کرده است.  وی گفت: همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رأی، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رأی، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رأی، محمد مهدی درخشی ۸ هزار و ۴۷۹ رأی، رضا حسنی صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رأی، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رأی، مهدی عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رأی و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رأی به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته اند. 

ناصری بیان کرد: نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رأی، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رأی، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رأی، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رأی، ابوالفضل علیزاده بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رأی و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

فرماندار بیرجند عنوان کرد: ۸۳ نامزد در ششمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند با یکدیگر رقابت داشته اند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها