|

نتایج نهایی انتخایات شورای شهر کیش خرداد 1400

فرمانداری بندر لنگه در اطلاعیه ای نتایج ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در جزیره کیش را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در اطلاعیه فرمانداری بندر لنگه آمده است: نتایج شمارش آرای نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر کیش به ترتیب دارندگان بیشتری شامل محمد طاهری با ۲  هزار و ۲۵۷ رای، بدریه بحرینی با ۲ هزار و ۳۱۲ رای، لیلا زراعی با یک هزار و ۷۴۲ رای، حجت بزنی با یک هزار و ۷۱۴ رای و عبدالنبی شرفی هنگامی با یک هزار و ۷۰۶ رای به عنوان پنج منتخب اول هستند.

همچنین سهیلا زراعت پیشه با یک هزار و ۱۶۵ رای، هادی زمانی با یک هزار و ۱۵ رای و محمد جاسم پور با ۹۲۲ رای نفرات ششم تا هشتم هستند.

شهر کیش دارای پنج عضو اصلی شورا و سه عضو علی البدل است که بر اساس نتایج اعلام فرمانداری بندر لنگه نفرات اول تا پنجم به عنوان عضو اصلی و ششم تا هشتم نیز به عنوان اعضای علی البدل فعالیت خواهند کرد.

سایر نامزدهای بر اساس تعداد رای شامل علی خدادادی با ۸۴۹ رای، زینب اسدی با ۸۴۹ رای، محمد ترکاشوند با ۸۳۷ رأی، عاطفه عباس نژاد با ۸۲۲ رای، مریم نافعی با ۶۱۷ رای، عبداله پیری با ۴۹۳ رای، آرزو یزدیان با ۴۳۷ رای، مجید اسمعیل کاشی با ۴۶۲ رای، رحیمه عمادی با ۴۲۶ رای و زیبا حسین زاده آذر با ۴۰۱ رای هست.

در این انتخابات اشرف سرلک ۳۹۸ رای، امیررضا مولائی ۳۵۵ رأی، علی شربیانی ۳۵۳ رای، عبدالله یزدانی ۳۳۷ رای، مجید آسمانی ۳۱۶ رای، روح اله رضائی قلعه ۲۲۲ رای، منصور تن زده ۱۵۹ رای، اسماعیل فتاحی ۱۵۶ رای، محمدرضا محمدی ۱۴۰ رای، سعید تاج الدینی ۹۹ رای، بهزاد روشنی ۹۴ رای و محمد گلزاری نیکجه ۵۳ رای کسب کردند.

بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دوروز هیات اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام ونام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کیش تایید صلاحیت شدند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی بود.

در این بخش ۲۶ شعبه اخذ رای شامل ۲۴ مورد در جزیره کیش، یک مورد در جزیره لاوان و یک مورد در جزیره هندورابی برای جمع آوری آرای مشارکت کنندگان تعبیه  شده بود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها