|

تعداد آرای نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر تهران خرداد 1400

نرجس سلیمانی

نرجس سلیمانی دختر بزرگ حاج قاسم سلیمانی در انتخابات شورای شهر کاندید شد

لینک کوتاه کپی شد

با پایان‌یافتن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شمارش آرا در برخی از استان‌ها آغاز شده است و در تهران نیز بنا بر اعلام مسوولان فرمانداری تهران طی روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه نتایج انتخابات شورای شهر تهران اعلام می‌شود.

بی شک پرحاشیه ترین نامزد انتخابات شورای شهر تهران کسی نیست جز نرجس سلیمانی دختر سردار سلیمانی که با وجود مخالفت نزدیکانش تصمیم گرفت در انتخابات شورای شهر کاندید شود.

اما درباره نرجس سلیمانی چه می دانیم؟

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۶ فرزند دارد. نرجس سلیمانی دختر بزرگ خانواده سلیمانی است. یکی از آنها از دنیا رفته است و پنج فرزند به نام‌های نرجس، حسین، فاطمه، زینب و رضا دارد.

نرجس-سلیمانی-دختر-سردار-سلیمانی

فاطمه سلیمانی و سهراب سلیمانی فرزند و برادر حاج قاسم اقدام نرجس را محکوم کردند؛ به نظر می‌رسد این اولین بار نیست که خانواده با خواهر بزرگتر دچار چالش شده است.

فاطمه سلیمانی در استوری اینستاگرام خود نوشت: «تمام عمرم سعی کردم حتی از اسمم هم استفاده نکنم، چون صوت صدایت همیشه در گوشم نواخته می‌شد که اگر حتی از اسم استفاده کردید ما را نمی‌بخشید.» دختر سردار سلیمانی نوشت: «صفحه‌ام رنگ خون است. خون مظلوم شهید. بابا جانم ما شرمنده شماییم. شما به ما همیشه یاد دادید که هیچ وقت دنبال صندلی نباشیم، چون صندلی خودت میدان جنگ بود.»

او بدون نام بردن از خواهر بزرگترش نوشت: «هرکس در این راه وارد شود نه فقط شرمنده شما بلکه به گفته خودتان شرمنده و مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه خواهد شد.»

واکنش خانواده سردار سلیمانی که گویی از این اقدام نرجس دل خوشی نداشتند به همینحا ختم نشد. سهراب سلیمانی برادر حاج قاسم هم در یک رشته استوری به اقدام برادر زاده‌اش اعتراض کرد. او از روح برادر شهید و غریبش عذرخواهی کرد و نوشت: «تلاش کردم، اما موفق نشدم.»

او بدون نام بردن از جریانی که از نرجس سلیمانی حمایت کرده و زمینه کاندیداتوری او در انتخابات شورا را فراهم کرده، نوشت: «عزیز برادر این کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می‌پنداشتند، ولی غافل از اینکه شما با خدا معامله کردی و عزیز مردمت شدی. خداوند حافظ آبرویت خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی