|

اجرای کامل رتبه بندی معلمان ۱۶ هزار میلیارد پول می خواهد!

رتبه بندی معلمان حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز دارد تا به صورت کامل اجرا شود.

لینک کوتاه کپی شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:رتبه بندی معلمان حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز دارد تا به صورت کامل اجرا شود.

احمد حسین فلاحی گفت: رتبه بندی معلمان حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز دارد تا به صورت کامل اجرا شود.بودجه دولت برای رتبه بندی ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود و آماری که اعلام کرده‌اند اضافه شده، ۸ هزار میلیارد تومان است و آن هم رتبه بندی معلمان را کامل اجرا نمی‌کند.

وی افزود:  آن مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام شده در رسانه‌ها، پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای اجرای رتبه بندی در لایحه بودجه بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت عدد اجرای رتبه بندی معلمان را کم گذاشته است، در حالیکه می‌داند کافی نیست؛ همچنین بیان می‌شود که نیمی از نظام رتبه بندی به اجرا در بیاید. در صورتی که یا باید کل این نظام را اجرا کرد یا آن را در کل به اجرا در نیاورد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    رتبه بندی یک کلاه برداری شرعی از معلمان است
    بگید ترمیم حقوق ، معلمان ایران یک چهارم شرکتها و سازمانهای نامشخص حقوق نمی گیرند ، حالا شرمنده شدن میخان یه کمی جبران کنن میگن رتبه بندی ..

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام تا به معلمای عزیز صحبت از پول میشه بودجه تمام میشه این چه عدالتی است فردی در مترو یا فولاد با مدرک دیپلم و کمتر ۱۶ میلیون حقوق می گیره خودتون قصاوت کنید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها