|

تبریک تولد نوید محمد زاده به سروش (قورباغه) +عکس

نوید محمد زاده بازیگر معروف و مشهور سینما با انتشار پستی تولد امیر جدیدی بازیگر نقش سروش در سریال قورباغه را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمد زاده بازیگر بسیار توانمندی است که معروف به زدن تیپ های خاص و متفاوت است. وی با انتشار عکس و متنی؛ تولد امیر جدیدی بازیگر نقش سروش در سریال (قورباغه) را تبریک گفت.

Untitled

بیوگرافی نوید محمد زاده:

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

شلوار عجیب نوید محمدزاده در جشنواره کن

درست زمانی که پژمان بازغی این عکس که خودش و نوید محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر کرد، حاشیه هایی در شبکه های اجتماعی شروع شد. کاربران زیادی از پوشش نامناسب نوید محمد زاده در جشنواره کن سخن گفتند و معترض شدند که این پوشش اصلا مناسب نماینده ای که از طرف مردم ایران به جشنواره کن فرانسه رفته است، نمی باشد.

نوید-محمدزاده-و-پژمان-بازغی

دقایقی بعد از انتشار عکس پژمان بازغی و نوید محمد زاده، این بار نوید محمد زاده عکسی را در صفحه پروفایلش منتشر کرد و گفت:

این لباس توریستی من است که درجشنواره کن پوشیده ام . عکس لباس اصلی رو میزارم . نگران آبروی ایران هم نباشید ! مرسی از این همه محبتتون ! سپس کامنت هایی گذاشته شد که عده ای گفتند طرز لباس پوشیدن هر کس به خودش مربوط است و عده ای دیگر گفتند شما فقط بخاطر خودتان نرفته اید و نماینده یک ملت هستید پس باید متناسب با فرهنگ ایران لباس بپوشید. تعدادی از کامنت های مردم در شبکه اجتماعی اینستاگرام رو با هم میخونیم:” نوید جان به خدا هیچ کدوم از هنرمندان اونجا با این تیپ نمیان که تو اومدی ! همشونکت شلوار میپوشن تو مثلا نماینده مردم ایرانی ! بازیت خوبه اما ای کاش اونجا نبودی…”

نویدمحمدزاده

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها