|

مجموع مستمری ماهانه بازنشستگان چقدر است؟

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهیانه ۱۷ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی هزینه می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

محمدعلی همتی در نشست رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر (متناسب سازی حقوق بازنشستگان) که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه شرکای اجتماعی بیشترین همکاری را در متناسب سازی حقوق بازنشستگان با ما داشتند، گفت: اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان با کمترین مشکل انجام شد که حاصل مشارکت، خرد جمعی و همفکری شرکای اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه ماهانه ۱۷ هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان پرداخت می‌شود، گفت: پایدارسازی منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان یکی دیگر از موضوعات مهم ما در سال‌های آینده خواهد بود.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی افزود: راه حل های مختلفی برای پایدارسازی منابع مطرح شده که یکی از آنها اصلاحات پارامتریک است.

همتی با اشاره به اینکه هنگامی که سن امید به زندگی در دنیا افزایش می‌یابد به تبع آن نیز سن بازنشستگی زیاد می‌شود گفت: در ایران خلاف این موضوع حرکت کرده ایم به طوری که سن بازنشستگی به ۵۲ سال رسیده و کاهش پیدا کرده است.

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه اعانه بگیر دولت نیستیم، تصریح کرد: باید مطالبات خود را از دولت بگیریم و اگر مطالبات جاری وصول شود، مسیر به درستی پیش می‌رود.

منبع: مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    لطفا بحث را عوض نکنید چرا مابه التفاوت فروردین ماه بازمشستگان تامین اجتماعی پرداخت نمیشود چرا مسئولین خلف وعده کردند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها