|

مراکز و مکان های تفریحی کیش

یکی از نکات مثبتی که باعث می‌شود مسافران کیش برای دفعات بعدی خیلی زود به کیش باز‌گردند، تفریحات فوق‌العاده و جاذبه‌های دیدنی فراوان آن است.

لینک کوتاه کپی شد

ایران یکی از کشور‌هایی به‌حساب می‌آید که مقصد‌های دیدنی و تفریحی فراوانی را برای گردشگران و مسافران در خود جای‌ داده است. جزیره کیش یکی از این‌ نقاط دیدنی است که برای توصیف همه جاذبه‌های آن شاید ساعت‌ها زمان نیاز باشد. البته برای آشنایی با این‌ جاذبه‌ها حتما خودتان باید از نزدیک آن‌ها را ببینید و استفاده از امکانات تفریحی را تجربه کنید. بدون‌شک بعد از یک‌بار سفر به کیش و دیدن جاهای تفریحی کیش، برای دفعات بعد، کیش یکی از اولین انتخاب‌های شما خواهد بود.

در این ‌مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از دیدنی‌ها و تفریحات کیش آشنا کنیم و درباره شهربازی و کشتی یونانی کیش اطلاعاتی را دراختیار شما قرار دهیم. اما قبل از این‌که درباره شهربازی کیش و سایر موارد صحبت کنیم، بهتر است کمی با دیدنی‌ها و مکان‌های تفریحی کیش آشنا شویم. پس با ما تا پایان این‌ مطلب همراه باشید.

مکان‌های تفریحی جزیره کیش

یکی از نکات مثبتی که باعث می‌شود مسافران کیش برای دفعات بعدی خیلی زود به کیش باز‌گردند، تفریحات فوق‌العاده و جاذبه‌های دیدنی فراوان آن است. در سال‌های اخیر جاذبه‌های جدید و به‌روزی به تفریحات کیش اضافه شده است که مسافران را شگفت‌زده می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارزی که کیش برای مسافران دارد، تفریحات آبی آن است.

آب‌های خلیج‌فارس دور‌تا‌دور جزیره امکان ایجاد تفریحاتی فوق‌العاده جذاب را برای کیش مقدور کرده است. جاهای تفریحی کیش، بسیار زیاد هستند و شما باید برای یک سفر چند ‌روزه برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. برنامه‌ریزی به شما این ‌امکان را می‌دهد بتوانید بسیاری از مواردی را که دوست دارید، تجربه کرده و از بسیاری از نقاط بازدید کنید. یکی از مکان‌های تفریحی و دیدنی کیش، شهربازی کیش است که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد.

بسیاری از جوانان و افرادی که دنبال هیجان هستند، جزیره کیش را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. همه افراد و همه سنین می‌توانند از این‌جزیره، تفریحات و دیدنی‌های آن استفاده کنند. با وجود همه دیدنی‌ها، خوراکی‌ها و مراکز خرید متنوع هنوز بسیاری از افراد کیش را با تفریحات آبی آن می‌شناسند.

2

مسئولان کیش هم سعی کرده‌اند تفریحات و امکاناتی را که با اقلیم جزیره سازگار است، در جزیره مستقر کنند تا مسافران بتوانند از همه آن‌ها بهره‌مند شوند. کشتی یونانی کیش یکی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های جزیره است که در ادامه درباره آن هم مطالبی را بیان خواهیم کرد. پس با ما در ادامه همراه باشید تا درباره دو مورد از جاذبه‌های کیش، اطلاعات مفیدی را کسب کنید و با آن آشنا شوید.

شهربازی کیش

شهربازی کیش یکی از مجموعه‌های تفریحی جزیره است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این‌ مجموعه برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان ساخته شده و تفریحات متنوع و بی‌نظیری را در خود جای‌ داده است. کافی است برای بازدید و تفریح در شهربازی وقت کافی بگذارید و از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن آن برای لذت و تخلیه هیجانات استفاده کنید. سفینه، چرخ‌و‌فلک، سیمیلاتور، رولر کاستر، رنجر و سینما ‌2000، فقط تعدادی از تفریحات این‌شهربازی بزرگ هستند.

امکانات بسیاری در شهربازی جزیره کیش وجود دارد که شبیه آن را به‌سختی می‌توان در جای دیگری از ایران پیدا کرد. در‌میان سپری کردن اوقات خود با بازی‌های الکترونیکی، شبیه‌سازی تیر‌اندازی، بازی‌های رایانه‌ای، پلی‌استیشن و زمین گلف شهربازی، می‌توانید از امکانات رفاهی آن هم بهره‌مند شوید. رستوران، کافی‌شاپ و فضای سبز مناسبی هم در مجموعه وجود دارد که در زمان مراجعه افراد، آمادگی پذیرایی از میهمانان شهر‌بازی را دارند.

کشتی یونانی کیش

نزدیکی روستایی با نام "باغو" در کیش، کشتی بسیار بزرگی در ساحل به‌گل‌نشسته که امروزه به یکی از دیدنی‌های جزیره کیش تبدیل شده است. این‌که چرا کشتی به‌گل‌نشسته و رها شده، مشخص نیست و فرضیات زیادی برای آن بیان شده است. این‌کشتی در سال 1322 توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته و در آب رها شد. کشتی مالکان زیادی داشت و آخرین مالک آن مردی یونانی بود.

البته با گذشت زمان، کشتی یونانی کیش هم درحال فرسایش است. به همین دلیل ممکن است چند سال بعد قسمت‌هایی از کشتی از بین رفته و کم‌کم این‌ جاذبه از جزیره ناپدید شود. هزینه‌های تعمیر و مرمت کشتی هم به‌حدی زیاد است که باز‌سازی آن مقرون‌به‌صرفه نیست. کشتی در غروب آفتاب به اثری هنری تبدیل می‌شود و مسافران می‌توانند از تماشای آن در غروب آفتاب لذت ببرند و تصاویری به یادگار از این‌لحظات را ثبت کنند.

کلام آخر

اگر قصد مسافرت دارید و می‌خواهید سفری پر از شگفتی داشته باشید، حتما درباره کیش و دیدنی‌های آن مطالعه کنید. جاهای تفریحی کیش به‌حدی زیاد هستند که شما در یک سفر چند ‌روزه می‌توانید فعالیت‌های مهیج و متنوع زیادی را تجربه کنید. تفریحات آبی جدید و متنوعی در کیش وجود دارند که می‌توانند روز‌ها شما را سرگرم کرده و اوقات خوشی را برایتان ایجاد کنند. اگر هم می‌خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید، سری به شهربازی کیش بزنید. درهرصورت کیش می‌تواند سفری بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای شما به یادگار بگذارد تا برای دیدن دوباره آن روز‌شماری کنید. اجاره ماشین، پلاژ بانوان، شهر زیرزمینی کاریز کیش هم می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بازدید باشند.

3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها