|

انتشار رایگان مطالب و ارسال پرسش های کامپیوتری در پیشگامیت

وب سایت پیشگامیت، یک سایت کاملا کاربردی است که شما می‌توانید با عضویت در آن، نظرات و مطالب خود را در سایت منتشر کنید.

لینک کوتاه کپی شد

پیشگامیت یک سایت با مطالب مفید است که همه افراد به مطالب درج شده در آن نیاز پیدا خواهند کرد، بنابراین حتما به آن سر بزنید. پیش از آمدن شبکه‌های اجتماعی و گسترش سایت‌ها، معمولا افراد در وبلاگ‌ شخصی حرف‌هایشان را می‌نوشتند؛ اما وقتی راه‌های ارتباطی گسترش و تنوع پیدا کرد، وبلاگ‌ها کمرنگ‌تر شده و حتی به فراموشی سپرده شدند. شما آخرین بار چه زمانی به یک وبلاگ مراجعه کردید تا مطلبی را بخوانید و یا متنی را در آن منتشر کردید؟

مدیریت یک سایت کار ساده‌ای نیست و در حقیقت به دانش تخصصی و زمان زیادی نیاز دارد، در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر نیز شرایطی برای ارائه نظرات علمی در تعداد کلمه طولانی وجود ندارد و این شبکه‌ها برای انتشار مطالب به صورت تصویری یا در جملات کوتاه ساخته شده‌اند.پس اگر بخواهیم محتوا تولید کنیم و یا مقالات دیگران را بخوانیم، چه باید کنیم؟

وب سایت پیشگامیت، یک سایت کاملا کاربردی است که شما می‌توانید با عضویت در آن، نظرات و مطالب خود را در سایت منتشر کنید. این وب سایت شامل قسمت‌های مختلفی می‌باشد، مانند پرسش و پاسخ کامپیوتری، انتشار مطالب درباره تکنولوژی توسط کاربران و به صورت کاملا رایگان و بخشی که مربوط به آموزش آی تی است و می‌توانید بسیاری از تکنیک‌های جالب را در این زمینه یاد بگیرید.

انتشار رایگان مطالب در پیشگامیت

همانطور که در قسمت قبل توضیحی در این باره داده شد، شما به راحتی می‌توانید در سایت پیشگامیت مطالب علمی و کاربردی را بخوانید و یا اگر اهل نوشتن هستید، خود نیز در این سایت فعالیت کنید و دانش و اطلاعات خود را در اختیار سایر افراد قرار دهید. برای انتشار مطلب، ابتدا باید در سایت عضو شوید و بعد از ورود به سایت میتوانید در بخش پیشگام پلاس، بر روی نوشتن پست جدید کلیک کنید و سپس عنوان و متن مقاله خود را یادداشت و بعد از تنظیمات خاص و انتخاب دسته‌بندی موردنظر، پست جدید را برروی سایت منتشر ‌کنید و این مطلب با نام و عکس شما در سایت پیشگامیت قابل مشاهده است.

اگر به قسمت مطالب پیشگامیت مراجعه کنید؛مطالبی مانند ویندوز 11 برای بازی ، مشکلات احتمالی مرورگر، تنظیمات گوشی آیفون، واتساپ وب، اطلاعاتی درباره کامپیوتر و گوشی از گذشته تا امروز، مواردی درباره تکنولوژی و برنامه‌های نصب شده بر روی تلفن همراه که احتمالا با آن‌ها آشنایی ندارید و حتی می‌توانید مصاحبه با افراد موفق در حوزه برنامه‌نویسی و هزاران مطلب مفید و مشابه دیگر را بخوانید. این مقاله‌ها با زبان ساده نوشته شده است و برای درک بیشتر و رساندن ساده‌تر مفهوم نیز از تصاویر باکیفیت استفاده شده است.

اگر شما در زمینه‌های گفته شده فعالیت می‌کنید، این وب سایت برای شما بسیار مفید خواهد بود، زیرا می‌توانید از جدیدترین اخبار در این حوزه باخبر شوید و اطلاعات خود را به طور مداوم به روز کنید و خود را به چالش بکشید. البته همه افراد به مطالب منتشر شده در سایت نیاز پیدا می‌کنند، زیرا تکنولوژی و اینترنت با سرعت زیادی رو به پیشرفت و تغییر است و اگر با این تغییرات آشنا نباشیم و از آن‌ها عقب بمانیم، حتما در زندگی و حتی کار به مشکل می‌خوریم. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم خواندن مطالب این وب سایت را در برنامه خود قرار دهید.

پرسش و پاسخ کامپیوتری در پیشگامیت

روزانه ساعات زیادی را پشت سیستم و کامپیوتر یا در تلفن همراه سپری می‌کنیم و بنابراین سوالات و مشکلاتی نیز در این‌باره برایمان پیش می‌آید و همیشه به دنبال سایتی می‌گردیم تا ما را راهنمایی کند. گاهی اوقات وسط یک پروژه، با یک خطا سیستمی مواجه می‌شویم و نمی‌دانیم باید چه کرد تا مدارک سیو نشده از بین نروند و قابلیت دسترسی به کامپیوتر را از دست ندهیم. شما می‌توانید سوالات کامپیوتری خود را در سایت پیشگامیت بپرسید تا افرادی که تخصصی در آن زمینه دارند، شما را راهنمایی کنند.

همچنین قبل از درج سوال، می‌توانید دیگر پرسش و پاسخ‌ها را مشاهده کنید  و راه‌حل مشکل خود را پیدا کنید. برخی از سوالات مطرح شده شامل راه‌هایی برای عکس‌هایی که از روی گوشی شما پاک شده است، یا اگر در پاک کردن فایل و پوشه‌ای در اندروید به مشکل خورده‌اید، یا اسپیکر گوشی شما قطع شده است و صدها مشکل دیگری که دانستن راه‌حل آن به شما کمک خواهد کرد تا در صورت بروز مشکل، بدون استرس و سریع به راه‌حل برسید.

آموزش آی تی در پیشگامیت

بخش جذاب دیگر سایت پیشگامیت به موضوع آموزش آی تی می‌پردازد. برای استفاده از وسایل الکترونیکی و ارتباطی و همچنین نرم‌افزارها نیاز به آموزش و شناخت کامل آن‌ها داریم. این سایت به طور رایگان، آموزش‌هایی همراه با تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد و برای استفاده از این آموزش‌ها فقط کافیست به سایت مراجعه کنید و به قسمت آموزش آی تی بروید. 

به عنوان مثال اگر می‌خواهید بدانید که چطور پیام و اطلاعات واتساپ را به تلگرام منتقل کنید یا چگونه برای تلگرام خود رمز ورود مشخص کنید، یا اگر این روزها نام اپلیکیشن کلاب هاوس را خیلی شنیده‌اید؛ اما نمی‌دانید که چطور کار می‌کند و یا محیط آن به چه شکل است، یا نگران هک شدن مودم هستید یا در پست گذاشتن در اینستاگرام به مشکل خورده اید و هر مشکل دیگری که نمی‌دانید چطور می‌شود آن را حل کرد، به این قسمت هیجان‌انگیز وب سایت پیشگامیت مراجعه کنید.

حرف پایانی

همانطور که گفته شد وب سایت پیشگامیت یک سایت کاربردی و تخصصی است که برای همه افراد با هر شغل و در هر سنی، مطالب اختصاصی دارد که حتما مشابه آن اتفاق و سوال برای شما پیش آمده است و یا در آینده به آن برخورد می‌کنید. اگر تا امروز سوالات زیادی داشتید و هربار مجبور بودید ساعت‌ها در اینترنت به دنبال جواب آن باشید، دیگر به راحتی به این سایت بروید و راه‌حل موردنظر خود را در زمان کوتاهی مشاهده کنید و یا سوال خود را مطرح کنید تا پاسخ آن را ارسال کنند. همچنین اگر اطلاعات جدیدی درباره آی تی پیدا کردید، می‌توانید با دیگران به اشتراک بگذارید تا این بار شما به بازدیدکنندگان، راه را نشان دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها