|

علت درگذشت دکتر راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه شهرکرد چه بود؟

دکتر راضیه نجفی رزیدنت دانشگاه شهرکرد درگذشت

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته خبر درگذشت رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خانم راضیه نجفی که در منزل شخصی‌شان دار فانی را وداع گفت، منتشر شد.

دانشگاه شهرکرد درخصوص علت فوت ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن عرض تسلیت به مردم فهیم چهارمحال و بختیاری، به خصوص مردم بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان و جامعه پزشکی استان در پی واقعه غم‌انگیز درگذشت مرحومه دکتر راضیه نجفی رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، که روز گذشته در منزل شخصی‌شان دار فانی را وداع گفت به اطلاع می‌رساند، هیچ مستندی در خصوص علت فوت این رزیدنت پرتلاش و دلسوز جامعه پزشکی وجود نداشته و موضوع از طریق پزشکی قانونی در دست بررسی است.

بنابراین از همه فعالان فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی خواهشمندیم به پاس تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ جامعه پزشکی همچنین به‌منظور حفظ حرمت این پزشک دلسوز و خانواده محترم ایشان ضمن خودداری از دامن زدن به شایعات پیرامون نحوه فوت مرحومه تا اعلام نتایج بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع ذی‌صلاح از انتشار هرگونه خبر و مطلب پیرامون این موضوع خودداری کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محدثه ارسالی در

    این خبر کاملا دروغه و حتی کسانی که از دور ایشون رو میشناختن میدونن ایشون بسیار دلسوز و مهربان بودن و این حرف ها دور از انسانیت و شان خانم دکتر هست
    لطفا به شایعات خاتمه بدید

  • علی کریمی ارسالی در

    این روزا بخاطر منافع اقتصادی خیلیا دست به همه ترفند جهت دستیابی به خواسته هاشون میزنند.ولی آبروی انسانهای شریف وبااصالت بادروغ ازبین نمی رود.مصیبت بسیار بزرگ وسنگین می باشد.لطفا مرهم درد باشیم …این روزا تمام می شود ولی روسیاهیش براخیلیا باقی می ماند…خانم دکتر بر اثر ایست قلبی به رحمت خدارفتند..روحشان شاد یادشان گرامی

  • محمد نجفی ارسالی در

    خدا نگذره از کسانی که با ابرو مردم بازی میکنند. شما وجدان ندارید. شرافت ندارید؟ ایشون در اثر اریتمی قلبی که در اثر ابتلا به کرونا داشتند فوت کردند. چرا با قلب شکسته و داغدار خانوالده ایشون بازی می کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام وعرض تسلیت خدمت خانواده نجفی و سعیدی واقعا متاسفم برای کسانی که این مطلب رو در مورد خانوم دکتر نوشتن وبا آبروی ایشون و خانوادشون دارن بازی میکنن همه این مرحومه و خانوادشون رو کاملا میشناسن وای برشما از خودتون خجالت بکشین .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها