|

درگیری مرگبار و عجیب دو پزشک در نیشابور؛ از چاقوکشی تا خودکشی!

دکتر «سعید. ن» با حضور در بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن ۳ ضربه دکتر «ح. ن» را به مجروح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

۲ دندانپزشک در نیشابور دست به درگیری خونینی زدند. یکی از این پزشکان بعد از زخمی کردن همکار خود با قرص برنج خودکشی کرد و به بیمارستان منتقل شد.

دکتر سعید ن. همکار دندانپزشک‌ را با ضربات شئی نوک‌تیز (احتمالا چاقو) راهی بیمارستان کرد و خود به دلیل مسمومیتِ احتمالا خودخواسته با دارو به بیمارستانی در مشهد منتقل شد.

ظهر سه شنبه، ٨تیرماه خبر حمله دکتر سعید ن. پزشک عمومی که گفته می‌شود با ضربات چاقو همکار دندانپزشک اش را که در همسایگی یکدیگر مطب دارند، مجروح ساخته، جامعه پزشکی و شهروندانی را که از این خبر مطلع شده‌اند، در بهت و حیرت فرو برد.

خودکشی با قرص برنج در صحنه خونین ۲ پزشک نیشابوری

بر اساس اطلاع دکتر سعید ن. از پزشکان شناخته شده است، با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی (رو به روی پاساژ ناصرانی)، سراغ دکتر احمد ن. دندانپزشک رفته و پس از درگیری مختصر لفظی، با وارد کردن دست کم سه ضربه متوالی وی را به شدت مجروح ساخت.

شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که این دندانپزشک شناخته شده و قدیمی با وجود خونریزی شدید و شدت جراحات با اقدامات درمانی صورت گرفته از مرگ نجات یافته است، اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه خود نیز با حالتی آشفته به اورژانس مراجعه کرده و از مسمومیت دارویی خود با قرص برنج خبر داده و بلافاصله در محل اورژانس از هوش رفته است. بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی وی پس از اقدامات اولیه، به علت وخامت حالش با بالگرد به بیمارستانی در مشهد انتقال یافت که تلاش پزشکان نتیجه نداد و ضارب مسموم فوت کرده است.

یک منبع آشنا با هر دو طرف این ماجرای خون‌بار از اختلاف و کدورت میان این دو نفر در روز‌های اخیر خبر داده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دیوانه ها

  • ناشناس ارسالی در

    ابا روحانی بکروحان بی عرض بود تمام انبارها خالی شد خزانه هبچ ندارهتمام هرچی داشتم توی کشور همشون داد کشور های خارجی سوربه عراق لبنان بمن فلسطن رورسه چبن مردم ابران هنوز خابد پبدار نشدچبن ها که وارد کشور مبشن اون موقع پبدار مبشن ابران الان شد فلسطن چبنها مارا می زند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها