|

یوتیوب پوریا پوتک سلطان رقص های نامنظم

پوریا از ابتدا فعالیت خود در زمینه خوانندگی، رپ خواندن سریع که اصطلاحا به آن فست رپ کردن می گویند را برای خود برگزید

لینک کوتاه کپی شد

پوریا عرب ملقب به پوتک یکی از شناخته شده ترین رپ فارسی می باشد. او در 6 تیر سال 1371 در شرق تهران به دنیا آمد. این خواننده محبوب علاوه بر خواندن رپ در زمینه آهنگسازی هم بسیار تبحر دارد و جزو فعال ترین خوانندگان ایرانی محسوب می شود. او هم اکنون در کشور اوکراین همراه با همسر خود ساکن می باشد.

پوریا از ابتدا فعالیت خود در زمینه خوانندگی، رپ خواندن سریع که اصطلاحا به آن فست رپ کردن می گویند را برای خود برگزید و با همان استایل خود به مسائل سیاسی اجتماعی پرداخت. این سبک از رپ کردن او و همچنین قلم قوی اش باعث شد که در سال 1394 با اینکه رپری نوپا بود به شهرت فراوان برسد و در جامعه هیپ هاپ شناخته شود.

در همان سال بود که خبری از دستگیری پوتک در سراسر اینترنت پخش شد. بر اساس شواهد دستگیری او به دلیل یک تصادف رانندگی بود و به دلیل همین تصادف به مدت یک سال در زندان به سر برد. در سال 1395 بود که مشکلات قضایی پرونده تصادف پوتک حل شد و او پس از یک سال از زندان آزاد شد.

پوریا پوتک از ابتدای فعالیت خود در زمینه رپ تا به امروز 13 آلبوم منتشر کرده است که در آن ها به صورت گسترده ای به نمادگرایی می پردازد. علاوه بر این 13 آلبوم او تعداد زیادی سینگل ترک هم منتشر کرده است و همان طور که گفته شد او به عنوان یکی از پر کار ترین آرتیست های رپ فارسی شناخته می‌شود. در بخش‌های بعدی با برخی از آلبوم و آهنگ‌های او آشنا می‌شویم، پس با ما همراه باشید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها