|

عکس هنری و جملات فلسفی خانم بازیگر معروف!

mahtab keramati shayanews

مهتاب کرامتی که به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف در ایران فعالیت دارد، عکس تازه‌ای خود منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهتاب کرامتی زن مطرح و توانمند سینما با انتشار یک تصویر هنری از خود، صفحه شخصی‌اش را در اینستاگرام به روزرسانی کرد و متنی زیبا و فلسفی نوشت:

آدمها فکر می‌کنند؛ اگر یک بار دیگر متولد شوند، جور دیگری زندگی می‌کنند. شاد و خوشبخت و کم اشتباه خواهند بود. فکر می‌کنند می‌توانند همه‌چیز را از نو بسازند، محکم و بی‌نقص.

اما حقیقت ندارد.

اگر ما جسارت طور دیگری زندگی کردن را داشتیم، اگر قدرت تغییر کردن را داشتیم، اگر آدم ساختن بودیم، از همین جای زندگیمان به بعد را می‌ساختیم!

آنتوان_دوسنت_اگزوپری

مهتاب_کرامتی

سفیر_حسن_نیت_یونیسف

mahtab.keramati_1625498269

بیوگرافی مهتاب کرامتی:

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

mahtab.keramati_1619024749

ازدواج مهتاب کرامتی

من سال ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. او در آلمان موسیقی را آموخته و در ایران ادامه داده است.

بابک ریاحی پور
بابک ریاحی پور

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها