|

(عکس) رضا فردوس که برای اسدالله یکتا خانه خرید کیست؟

رضا فردوس کیست؟

رضا فردوس که اسدالله یکتا از او نام برده به نظر از نزدیکان محمد باقر قالیباف باشد

لینک کوتاه کپی شد
2

اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون هفته گذشته در یک مصاحبه تصویری حاضر شد و در بخشی از صحبت های خود گفت در گذشته ورامین ندگی می کرد اما فردی به نام رضا فردوس در تجریش برای من خانه خریده است و بازیگرانی مثل اشکانی خطیبی و پریناز ایزدیار وسایل خانه را تهیه کرده‌اند تا زندگی آرامی داشته باشم و بعد از سال‌ها زندگی در ورامین به تهران و تجریش بیایم.

اما رضا فردوس کیست؟

اطلاعاتی که درخصوص رضا فردوس وجود دارد مربوط به سال 93 است اما آنطور که به نظر می رسد این فرد مورد وثوق محمدباقر قالیباف بود و حداقل زمانی که قالیباف شهردار تهران بود از او نمایندگی کامل می کرد تا برایش هزینه و به هر موضوعی که لازم بداند ورود کند. 

در مورد او گفته می‌شود یک مباشر حرف شنوی‌ صرف نیست و روی محمد باقر قالیباف هم نفوذ و قدرت بسیار دارد. او به واسطه دوستی نزدیک با الیاس، -فرزند قالیباف و مدیر ارشد رسانه‌ها و موسسات فرهنگی حامی شهردار تهران-ـ و اعتمادی که این خانواده به او دارند همیشه عهده‌دار حساس‌ترین امور می‌شود. 

از سوی گفته می شد که رضا فردوس نام مستعار اوست اما این اسم در زمان شهرداری قالیباف به حدی در میان مدیران ارشد شهرداری مشهور شده بود که دیگر اسم واقعی‌اش به کار نمی آمد.

او خیلی راحت با معاونان شهرداری صحبت می کرد و خواسته‌های قالیباف را به اطلاع شان می رساند. در واقع بسیاری از دستورات شهردار تهران به طور غیر رسمی از طریق رضا فردوس منتقل می شد و البته از این قدرت برخوردار بود که شخصا برای معاونان و مدیران شهرداری تهران دستور صادر و به آنها امر و نهی کند.

از طرفی او ارتباط نزدیکی با دفتر مرتضی طلایی، نایب رئیس وقت شورای اسلامی شهر تهران داشت که یکی از نزدیکان قالیباف و حافظ منافع او در شورا بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    از کرونا مردن بهتره

  • دست خدا ارسالی در

    مافیا × مافیای منابع مملکت خود مردم اصلا سهمی ندارن جز بدستور مافیای قدرت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها