|

با نوین پرداخت به راحتی از سایت های خارجی خرید کنید

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پلتفرم‌های پرداخت آنلاین، استفاده هنگام پرداخت آزمونی است که به صورت بین المللی در خارج از کشور انجام می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

کسب و کارهای مختلفی در سرتاسر جهان فعالیت می‌کنند و یک ایرانی، برای اینکه بتواند در وب سایت‌های خارجی به فعالیت بپردازد، حتما باید از یک حساب ارزی و آنلاین استفاده کند. برای این منظور، چالش‌هایی وجود دارد که شما به همین راحتی نمی‌توانید از خدمات سایت‌هایی مانند پی پال یا پرفکت مانی استفاده کنید. سایتی مانند نوین پرداخت در خدمت شما خواهد بود که خدمات افتتاح حساب و نقد کردن پول را در اختیار شما قرار دهد. عملیات سرعت و ایمنی بالایی خواهد داشت و می‌توانید از یک بستر معتبر در این زمینه استفاده کنید. خریدهای آنلاین از سایت های خارجی همیشه دغدغه بوده است اما با نوین پرداخت با خیالی راحت می توانید این کار را انجام دهید.

باز کردن حساب پرفکت مانی؛ مطمئن و با سرعت بالا

پلتفرم‌های بسیاری در فضای آنلاین وجود دارند که مردم در سرتاسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند. شرایط خاص کشور، سبب شده است که افتتاح حساب و استفاده از این پلتفرم‌ها چالش‌های خاص خودش را داشته باشد. اما تیم نوین پرداخت این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید از خدمات جامع افتتاح حساب در پلتفرم‌های آنلاین برخوردار شده و با دردسر کمتری این کار را انجام دهید. شما می‌توانید از این طریق به پلتفرم‌های آنلاین ارزی مختلف دسترسی پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن، افتتاح حساب مربوطه را انجام دهید.

فراموش نکنید که افتتاح حساب در فضایی ایمن انجام خواهد شد و شما می‌توانید حساب خود را به صورت وریفای شده از نوین پرداخت دریافت کنید. کارمزد دریافتی هم مناسب بوده و تا حدی پایین‌تر از وب سایت‌های مشابه و فعال در این زمینه خواهد بود. ایمنی و اطمینان لازم به شما داده شده و می‌توانید از طریق پشتیبانی، با متخصصین مجرب وب سایت هم همراه باشید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. پرفکت مانی یکی از همین وب سایت‌های مهم و محبوب در زمینه پرداخت آنلاین است و می‌تواند برای راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای الکترونیکی بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید به صورت سودآور در این پلتفرم فعالیت کرده و درآمد دلاری مناسبی داشته باشید.

می‌توانید به صورت ریالی این حساب را شارژ کرده و معادل آن را به صورت دلاری یا هر ارز دیگری در این پلتفرم دریافت کنید. پرفکت مانی را می‌توانید سیستمی بدانیم که به صورت جهانی شناخته شده بوده و خدمات جذابی از جمله انتقال پول را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید ارسال و دریافت پول را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در سایت‌های مختلفی از این خدمات استفاده کنید. برای افتتاح حساب پرفکت مانی، می‌توانید خدمات نوین پرداخت استفاده کرده و به صورت وریفای شده، اقدام به دریافت حساب خود کنید. کافی است که درخواست خود را ثبت کرده و در اسرع وقت، حساب خود را دریافت کنید.

بدون نگرانی هزینه آزمون آیلتس خود را پرداخت کنید

می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین کاربردهای پلتفرم‌های پرداخت آنلاین، استفاده هنگام پرداخت آزمونی است که به صورت بین المللی در خارج از کشور انجام می‌شود. شما به راحتی می‌توانید از خدمات پرداخت نوین پرداخت استفاده کرده و هزینه این آزمون‌ها را به صورت ریالی پرداخت کنید. درواقع طی این پرداخت، تیم مجرب نوین پرداخت، ارز ریالی شما را به دلار تبدیل کرده و با شارژ حساب‌تان، عملیات پرداخت را به سرعت انجام می‌دهد. شما قابلیت‌های متنوعی از این طریق خواهید داشت و می‌توانید با کمترین استرسی در آزمون‌ها شرکت کنید.

آزمون آیلتس یکی از مهم‌ترین آزمون‌هایی است که در این زمینه برگزار می‌شود و شما هم می‌توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کرده و پرداخت هزینه آزمون آیلتس را از این طریق انجام دهید. فراموش نکنید که این هزینه‌ها سال به سال توسط برگزار کنندگان آزمون افزایش پیدا می‌کند و شما به سادگی می‌توانید معادل آن را به صورت ریالی پرداخت کرده و از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. آزمون آیلتس برای دریافت اقامت کاری یا دانشگاهی کاربرد داشته و می‌توانید با کسب نمره بالاتر، امکان اپلای را کسب کنید. با نوین پرداخت شرکت کردن در این آزمون، هیچ دردسری برای شما نخواهد داشت.

خریدهای خارجی خود را به نوین پرداخت بسپارید

همان‌طور که مشخص است، پرداخت هزینه‌های بین المللی می‌تواند روال بسیار ساده‌ای داشته باشد و همه این موارد به لطف خدمات نوین پرداخت در اختیار شما خواهد بود. می‌توانید در آزمون‌های بین المللی مختلفی شرکت کرده و پرداخت هزینه آن را با کمترین کارمزد و سریع‌ترین روال انجام دهید. می‌توانید از حساب پی پال خود برای این منظور استفاده کرده و حساب‌تان را در مواقع مورد نیاز شارژ کنید. شرکت در آزمون، تنها بخشی از خدماتی است که می‌توانید نوین پرداخت دریافت کنید، چرا که خدماتی دیگری هم با حساب‌های بین المللی می‌توانید داشته باشید.

با نوین پرداخت می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین خارج از کشور خرید کرده و پرداخت هزینه را به صورت دلاری انجام دهید. ارتباط با این فروشگاه و دریافت هرگونه کالا و خدماتی، با حساب‌های آنلاین بین المللی بسیار ساده است و با توجه به پشتیبانی آن‌ها از حساب‌هایی مانند پی پال، پرفکت مانی و وب مانی، می‌توانید از مزایای بسیار زیاد افتتاح حساب در این سایت‌ها بهره مند شوید. شما می‌توانید از خدمات نوین مجموعه نوین پرداخت، برای نقد کردن پول خود هم استفاده کرده و معادل ریالی سرمایه خود را به پی پال یا دیگر سرویس‌های آنلاین انتقال دهید.

با نوین پرداخت می‌توانید از امن‌ترین و سریع‌ترین سایت‌های پرداخت دانشجویی استفاده کرده و به خدمات آن‌ها دسترسی داشته باشید. می‌توانید از وب سایت‌های بین المللی خرید کالا یا خدمات انجام داده و درآمد ارزی خود را هم

خدمات مهم و ارزشمندی که در نوین پرداخت خواهید یافت

به عنوان یک فریلنسر دریافت کنید. تولید کنندگان محتوا می‌توانند در وب سایت‌های معتبری مانند آپ ورک فعالیت کرده و درآمد خودشان را به صورت ارزی دریافت کنند. این موضوع می‌تواند سودآوری بسیار بالایی را برای آن‌ها داشته باشد. این وب سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید مشاوره‌های لازم را قبل از هرگونه فعالیتی انجام دهید.

با نوین پرداخت می‌توانید تسویه حساب سریعی را داشته باشید. می‌توانید از خدمات ویزا کارت و مستر کارت بهره مند شده و پرداخت‌های خود را با آزادی عمل بیشتری در سایت‌های خارجی انجام دهید. نوین پرداخت از کادری استفاده می‌کند که پیش‌تر در زمینه راه اندازی استارتاپ فعالیت داشته‌اند و این بار دور هم جمع شده‌اند تا مهم‌ترین هدف زندگی خودشان را دنبال کنند. آن‌ها امور ارزی را به صورت آنلاین در اختیار کاربران خودشان قرار می‌دهند . قصد دارند که یک رابطه انسانی پایدار هم با کاربران خودشان برقرار کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها