|

کارگران خبر دادند:

اعتراض کارگران پیمانکاری تعمیرات به کیفیت وعده‌های غذایی

اعتراض کارگران پیمانکاری تعمیرات فازهای ۹ و ۱۰ منطقه ویژه پارس به کیفیت غذا همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

اعتراض کارگران تعمیرکار فاز‌های ۹ و ۱۰ منطقه ویژه پارس همچنان ادامه دارد. کارگران، وعده غذایی پیمانکار را از حدود یک ماه گذشته نپذیرفتند و وعده‌های غذایی روز‌های شانزدهم و هفدهم تیرماه را دریافت و مقابل دفتر کارفرما گذاشتند.

به گفته منابع خبری، کارگران پیمانکاری تعمیرات که شامل گروه فیکس، روتاری، سرویس، کارگاه جوشکاری، وَلوشاپ و پمپ‌شاپ هستند هنوز با مشکلات وعده‌های غذایی دست و پنجه نرم می‌کنند. پیمانکار هیچ توجهی به خواسته‌ی مزدبگیران ندارد و تنها به فکر ثروت‌اندوزی و افزایش سرمایه خود است.

کارگران می‌گویند: تکه‌ای نان و پنیر می‌خوریم، اما لب به غذای پیمانکار نخواهیم زد. طولانی شدن اعتصاب و در دسترس نبودن غذای مقوی سبب کاهش قوای جسمی شده و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، مشکلات افزایش می‌یابد. وعد‌های غذایی امروز و دیروز را دریافت کردیم، اما آن را در اعتراض به وضعیت خود مقابل دفتر کارفرما گذاشتیم. این حرکت اعتراضی با واکنش کارفرما همراه بوده و آن‌ها به دنبال شناسایی افرادی هستند که دست به این کار زده‌اند.

آن‌ها ادامه دادند: به طور قطع، کیفیت غذا تغییر نخواهد کرد؛ کارفرمای مادر هیچ نظارتی بر عملکرد پیمانکار ندارد و با رفتار خود، کارگران را مجاب به تبعیت و پیروی از پیمانکاران می‌کند. اشتغال در زیر تیغ آفتاب با دمای ۵۰ درجه با رطوبت ۶۰ درصدی و محرومیت از غذای مناسب و با کیفیت بسیار سخت است.

منبع: اقتصاد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها