|

سامانه یاران رئیسی چیست؟ yaran.raisi.ir

ابراهیم رئیسی سامانه یاران رئیسی را راه اندازی کرد تا اشخاص مستعد یا خودشان و یا از طریق افراد دیگر به این سامانه معرفی شوند

لینک کوتاه کپی شد

سید ابراهیم رئیسی در خلال تبلیغات‌های انتخاباتی به مردم این وعده را داده بود که مردم را در فرآیند انتخاب مسئولین دولت خود مشارکت خواهد داد. این البته مبتنی بر اصل مشارکت‌دهی حداکثری مردم در حکمرانی هست که قطعا موفقیت بیشتر دولت را منجر خواهد شد. 

حال چند روزی هست که سامانه‌ای به این منظور راه‌اندازی شده yaran.raisi.ir تا اشخاص مستعد و دارای ظرفیت یا از طریق خودشان و یا از طریق افرادی که به ظرفیت‌های آنان پی برده‌اند، به این سامانه معرفی شوند تا ماحصل آن احصای تمامی ظرفیت‌های موجود برای انتصاب مدیران کشور باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در صفحه اصلی این سامانه خطاب به مردم نوشته است: «با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آنگونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر «کارآمدی»، «فسادستیزی»، «روحیه انقلابی» و «مردمی بودن» انتخاب خواهند شد.

ازآنجا که عمیقا بر این باورم "هرجا زمینه مشارکت مردم در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها فراهم شود نرخ موفقیت بالاتر می رود"، و همانگونه که وعده داده بودم سامانه ای جهت مشارکت مردم در معرفی اعضای دولت آماده شده است.

از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم تقاضا دارم چنانچه فردی با شاخص های فوق الذکر و در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی در سامانه اقدام نمایند.

امیدوارم به لطف و مدد خداوند متعال و پشتوانه مردم تمام ظرفیت‌های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار بندم».

سامانه یاران رئیسی برای چیست؟

در این سامانه کاربران می توانند، اشخاص و مدیرانی را که شایستگی لازم برای فعالیت در سمت های اجرایی دولت مردمی دارند، معرفی نمایند.

بدین منظور لازم است، بعد از ثبت نام و تکمیل اطلاعات اولیه شخصی خود، وارد بخش "پیشنهاد جهت معرفی مدیر" شده و نسبت به ورود اطلاعات افراد مدنظر، اقدام نمایند.

بعد از آن به منظور دعوت از مدیر معرفی شده، پیامکی برای ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات فردی، به ایشان ارسال می گردد.

همچنین کاربران چنانچه خود را شایسته حضور در سمت های اجرایی و مدیریتی می دانند، می توانند به صورت مستقیم، در بخش "تکمیل اطلاعات و رزومه فردی" نسبت به تکمیل فرم ها و اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها