|

رتبه بندی اجرایی شود حقوق معلمان چقدر زیاد می شود؟

تحقق لایحه رتبه بندی فرهنگیان منجر به بالا رفتن ۲۵ درصدی حقوق معلمان می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی سپیدان در رابطه با تازه ترین اخبار و مصوبه‌های کمیسیون متبوعش اظهار کرد: بر اساس آخرین رویداد اجلاسیه‌ کمیسیون، بودجه‌های خوبی افزوده و نصیب آموزش عالی شد.

وی افزود: ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق اساتید وزارت علوم تخصیص داده شد و تلاش کردیم حقوق اساتید دانشگاه ارتقا پیدا کند.

منادی سپیدان از رضایت اساتید وزارت علوم خبر داد و این موفقیت را برای کمیسیون آموزش منجر به جلوگیری از خروجِ اساتید نخبه از کشور دانست.

وی همچنین از افزایش بودجه معاونت علمی سخن گفت و ادامه داد: هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای بحث‌های مهارتی نظیر دانشگاه‌های مهارتی و حوزه فنی‌وحرفه‌ای تخصیص داده‌ایم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: ۲هزار میلیارد هم به آموزش و پرورش اختصاص داده‌ایم که برای هنرستان‌ها و خرید سیستم یارانه شخصی و... صرف شود.

وی از هزار میلیارد بودجه‌ افزایشی دانشگاه‌های کشور هم خبر داد و گفت: ۶ درصد برای هر دانشگاه بودجه مصوبِ لایحه دولت را ارتقا دادیم.

منادی سپیدان از بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و گفت: این مسأله به تصویب نهایی کمیسیون رسیده و گزارش نهایی آن در صحن مجلس در شرف اتمام کارهاست.

وی همچنین به جایگاه ویژه معلمان پس از تحقق لایحه رتبه بندی فرهنگیان اشاره کرد که منجر به بالا رفتن ۲۵ درصدی حقوق معلمان می‌شود.

این درحالی که امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: به محض تصویب این طرح در مجلس و تائید شورای نگهبان دولت آماده اجرایی این مصوبه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها