|

فال امروز دوشنبه 21 تیر 1400

فال روزانه دوشنبه 21 تیر 1400

لینک کوتاه کپی شد

فال روزانه صرفا جهت تفریح وسرگرمی است.فال روزانه بر اساس ستاره های ماه تولد هر شخص است و راهنمایی هایی در خصوص آن ماه در اختیار فرد می گذارد.

فروردین

اگر یک مشکل احساسی شما را تحت تاثیر قرار داد، باید رهایی یابید از این حس با یک روش خیلی ساده نه با پر خوری.بزودی این روش نادرست چهره شما را عوض می کند و ارتباط برقرار کردن دیگران با شما را سخت تر خواهد کرد.زمان بیرون امدن از این حالت بی روحی است، شرایط را با کارهای جدید و نو ب دست بگیرید و از یکنواختی دور شوید.شما می توانید عشق بیکران خود را با جهان ب اشتراک بگذارید و لذت ببرید.

فروردین-Copy-Copy

 

 

اردیبهشت

هرچیزی که شما در رویاهای خود متصور میشدید،به زودی جامع عمل پیدا خواهد کرد و شکل فیزیکی خواهد گرفت.مردم در تلاش هستند که صدای درون خودشان را بشنوند،پس با نظرات خودتان کمکشان کنید.همه چیز را متعادل نگه دارید در دنیای خود این به این معنی است که ب احتیاجات خود یک سر بزنید.تغییرات بیشتر وقت ها سود را به همراه دارد.

اردیبهشت-Copy

 

 

 

خرداد

عقاب غرورو دید شما را برای پیشرفت کور کرده است،پس به دنبال اشخاصی بکردید که دنبال کارهای بزگ و هدف های بزرگتر هستند.زمان خود را بین افراد اطرافتان تقسیم کنید.بعضی افراد در تلاش هستند که  روح و انرژی شما را تحت تاثیر قرار دهند.قدرت  آگاهی خود را به کار بگیرید و مشکلات را با تغییر اساسی حل کنید.

خرداد-Copy

 

 

تیر

مثبت اندیش باشید و به این فکر کنید که چطور می توانید یک نفر را به تکامل برسانید.احتمالا قلبتان ب توجه بیتر از معمول نیاز دارد،پس  با افرادی ارتباط بگیرید ک به شما الهام میبخشند نه افرادی که شما را ب پایین میکشند.اگر شما فردی هستید ک همیشه به آینده نگاه میکنید پس از اتفاقات زیبای لحظه حال غافل هستید.

 

 

تیر-Copy

مرداد

امورات امروزبه نقطه اوج خود می رسند.زمانی اختصاص دهید به اینکه چه کار باید انجام دهید که خودتان بیشتر دوست داشته باشید.به جای فکر کردن به شکست های گذشته بهتر است به این فکر کنید چطور بیشتر مراقب خودتان باشید.

 

 

 

مرداد-Copy-Copy

شهریور

بیشتر از حد انرژی خود وقت نگذارید.این هدر دادن انرژی و وقت شماست.در مورد تصمیمتان باور و ایمان داشته باشید.اگر به دنبال کار بیرون از منزل نیستید،حتما به فکر یک هدف و ایده جدید باشید.زندگی زود میگذرد و موقعییت ها از بین می روند کنترل را به دست بگیرید.

شهریور-Copy

 

 

 

مهر

بحث های کوچک خیلی سریع منجر ب کینه های بزرگ میشوند این روزها.اگر قدرت کنترل کردن آن را ندارید و آرامش از بین رفته حتما از یک دوست کمک بگیرید.در ارتباط و تعامل و تعادل بودن کلید زندگی شماست.همه چیز سریع عبور میکند و میگذرد پس مطمئن شوید ک کمربند خود را بستید و در جایگاه درستی قرار دارد.

 

مهر-Copy

آبان

زندگی شما در موقعیت های مختلف خاموش میشود.هر تجربه ای یک بار اتفاق خواهد افتاد.تلاش کنید در این شرایط دستپاچه نشوید.حس شوخ طبعی خود را فراموش نکنید.همه چیز را تازه و پر انرزی نگه دارید.

آبان-Copy

آذر

امروز بهترین برای شماست.عالی ترین هوا در اطراف شماست.اینجا همان زمانی است ک تلاش های کوچک شما ثمره های بزرگی خواهد داد.انرژی دوباره بگیرید و ب رویا پردازی ادامه دهید.اگر تلاش کنید همه ارزوهای شما به واقعییت تبدیل خواهد شد.

آذر-Copy

دی

همه چیز دور شما میچرخد انگار همه چیزغیر قابل کنترل است.استرس را از خود دور کنید.کاری از شما بر نخواهد امد.اجازه دهید این طوفان گذر کند.اگر مقاومت کنید فقط آسیب خواهی دید.قبول کنید که امور قابل کنترل نیستند.طوفان به زودی تمام خواهد شد.

دی-Copy

بهمن

زمان شارز دوباره شماست.این سوختی است ک برای ادامه زندگی نیاز دارید.هرگز ب عقب برنگردید.با اعتماد ب نفس ادامه دهید.فعال و تازه زندگی کنید. همه چیز بر مراد دلتان خواهد چرخید.شما به افراد موفق اقتصادی جذب میشوید.

بهمن-Copy

اسفند

برای چیزهای ارزان نجنگید.انرژی شما خیلی گران است.با قلبتان تصمیم بگیرید و اوضاع را کنترل کنید.شما تنها مسئول کار های خودتان هستید ونگذارید کسی از تصمیمات شما آسیب ببنید.بهترین ها را برای خودتان انجام دهید.

اسفند-Copy

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها