|

فال روزانه سه شنبه 22 تیر 1400

فال روزانه سه شنبه22تیر ماه 1400

لینک کوتاه کپی شد

فال روزانه صرفا جهت تفریح و سرگرمی می باشد.فال روزانه بر اساس ستاره ماه تولد هر فرد است و اطلاعاتی در مورد انرژی ستاره ای آن فرد می دهد.

فروردین

ممکن است همراه عشقی شما در خود فرو رفته باشد.احتمالا شما از او چند روزی بی خبر هستید.اگر شما این سکوت را نادیده بگیرید،شک ها و نا امنی ها در این رابطه جایگزین خواهند شد و اگر در مورد این شخص هنوز احساسی جدی دارید تلاش کنید برای نگه داشتن انرژی در رابطه.شاید او نگرانی هایی دارد،این دلیلی است که رابطه به سکوت کشیده شده است.اگرچه نگرانی ها همیشه شما را نا امید و دلسرد میکند.

فروردین-Copy-Copy

 

 

اردیبهشت

یک ایده احتمالی وجود دارد که پروژه ای هنری  به سمت شما می آید،گرچه بعضی از آنها مبهم هستند و هنوز آماده آشکار شدن برای شما نیستند.در کنار کار های هنری،شما به دنبال فهمیدن سریع نیاز های روحی خود هستید،اما سکوت باعث نمی شود به جواب هایتان برسید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید.مقاومت نکنید.جریان را دنبال کنید و کار خود را ادامه دهید بعد از مدتی شما از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

اردیبهشت-Copy

خرداد

به نظر می رسد دوست صمیمی یا شریک عشقی شما از شما دور شده و ارتباط شما به حداقل رسیده است.شما متعجب می شوید اگر بدانید که این شخص از کاری که شما انجام داده اید ناراحت است،اگرچه این کار کاملا منطقی بوده است.مثل اینکه این دوست  مشغله مالی ،کاری و خانوادگی زیادی دارد و فقط نیاز دارد که شما کمی کمک به اوبرسانید اگر که آنجا هستید.

خرداد-Copy

تیر

احتمالا پیگیری های شما برای فرصت شغلی جدید،با درآمد بیشتر،باعث شک و نا امنی در بین خانواده تان شده باشد.آنها می ترسند که شما زمان بیشتری برای آنها نداشته باشید.خیلی مهم است که شما به آنها قوت قلب بدهید،ممکن است نگرانی های آنها بیشتر شود اگر شما توجه ای به آن نکنید.به یاد داشته باشید شما هنوز اینجا هستید برای آنها.این احتمالا تردید و ترس خانواده و شما را کم خواهد کرد.

تیر-Copy

مرداد

نگرانی درباره ی بستگانی که از شما دور هستند،خاطر شما را آزرده کرده است.شرایط طوری نیست که شما بتوانید با پیام رساندن و زنگ زدن کمکی کنید.با دوستانی با خرد مشورت کنید تا بتوانند اطلاعاتی در حد نیاز شما بدهند.به تلاش خود ادامه دهید.چیز خیلی نگران کننده ای وجود ندارد،اما شما نیاز دارید که حتما بشنوید اوضاع درست است.

مرداد-Copy-Copy

شهریور

شما دیر پیامی که باید را چک کردید،و الان زمان دیری است برای پاسخ دادن به آن.عواقب آن را خواهید چشید چه نگران باشید چه نباشید.این میتواند هشداری باشد برای اینکه به خودتان بیایید و برنامه ریزی داشته باشید.دیر بودن در امور باعث مشکلات غیر قابل حلی نخواهد شد اما شما باید منتظر بمانبد تا پولی که میخواهید بدستتان برسد.

شهریور-Copy

مهر

ممکن است با کسی ملاقات کنید که با موجی از سردرگمی مواجه شوید.شاید این شخص شریک عشقی شما باشد.ممکن است آینده برایتان فقط سراب باشد.هنوز این حس خیلی زود است که بخواهد شما را دستپاچه کند،ولی حس پرواز و در اوج بودن را به شما منتقل می کند.فقط در طول زمان شناخت حاصل می شود و شما می توانید با جدیت تصمیمات بهتری در این رابطه بگیرید.

مهر-Copy

آبان

ایده های جدیدی برای بیشتر شدن درامدتان دارید،کاملا واضح است که کار زیاد،باعث خستگی و نا امیدی زود شما خواهد شد.تردید و نا امنی باعث کارشکنی در نقشه های شما خواهد شد.اجازه ندهیدهمچین اتفاقی بیفتد.با دیگران مشورت کنید و کمک بخواهید،بعد میتوانید تمرکز کنید و پیش رو باشید.شما نمیخواهید که فرصت های خوب را از دست بدهید.

آبان-Copy

آذر

امروز بیشتر از همه به عشق فکر میکنید،اما به منفی ترین شکل ممکن به آن فکر میکنید.نگذارید این فکرها ذهنتان را تصرف کند.برای کارهای خود در رابطه تان قاضی باشید و به سوال های شریک عشقی تان بدون ناراحتی پاسخ دهید.همیشه نباید حق را به خود داد،گاهی باید از طرف او هم ب مسائلتان نگاهی بیندازید.

آذر-Copy

دی

دور شدن از دوست صمیمیتان شما را نا امید و دلسرد کرده است.سعی کنید شک ها را دور کنید تا نتواند شما را به مرز دیوانگی بکشاند.دوست شما فقط مشکلات شخصی دارد که ذهن خود را مشغول آن کرده است.فقط بهترین کار خود را برای او در این شرایط انجام دهید و با کلمات سخت او را نیازارید.احترام خود را به او حتما نشان دهید و کمی صبر داشته باشید.

دی-Copy

بهمن

کسی حتما به شما زنگ میزند و مشورت می خواهد،حساسیت و صبور بودن شما بیشتر افراد را جذب میکند تا اینکه شخصی ناراحت و عبوس باشید برای مشاوره دادن.زمانی که به یکنواختی رسیدین،میتوانید کمی از احساسات و انرژی خود را ترکیب کنید.شنونده خوب بودن در وجود شماست و نمیتوانید دیگران را برای این پس بزنید.تلاش کنید داستان های غمناک آنان وارد زندگیتان نشود.

بهمن-Copy

اسفند

نا مطمئن بودن در باره ی شرایط مالی امروز شما را آزرده خاطر کرده است.اگر کار شخصی خود را دارید در مورد مسائل مالی این ماه شک دارید.خودتان را دیوانه نکنید.شرایط را بیش اندازه برای خود غیر واقعی نسازید.انعطاف پذیر باشید و راهی پیدا کنید که ان را رام کنید و انرژی خود را هدر ندهدید با نگرانی.

اسفند-Copy

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها