|

آسیه اسد زاده از نامزدی با علی انصاریان تا فرش قرمز کن!+بیوگرافی

آسیه اسد زاده

آسیه اسدزاده با فیلم کوتاه جغرافیا در جشنواره کن 2021 حضور دارد

لینک کوتاه کپی شد

آسیه اسدزاده که بعد از درگذشت علی انصاریان مدعی شده با انصاریان نامزد بوده در جشنواره فیلم کن به عنوان کارگردان حضور دارد. فیلم کوتاه جغرافیا به کارگردانی آسیه اسدزاده، تهیه‌کنندگی شهرام اسدزاده و بر اساس فیلمنامه علی مست‌ علی با نگاهی ویژه به موضوع کولبرها و شرایط زندگی آنها در بخش بازار جشنواره_کن ۲۰۲۱ حضور دارد.

164955_877

پست اینستاگرام آسیه اسدزاده درباره علی انصاریان

فیلم اسدزاده درباره چیست؟

فیلم کوتاه اسدزاده روایتگر زندگی زنی است که با دو نوزاد برای خروج از کشور به مرز کردستان می‌رود و به کولبرها پناه می‌برد اما در میانه راه دچار مشکلاتی می‌شود که...

اما آسیه اسدزاده کیست؟

آسیه اسدزاده فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری واحد تهران مرکز است. او تاکنون بازیگر و دستیار کارگردان فیلم سینمایی «گواهی امضاء» و «طاقباز»، کارگردان ۱۶ فیلم کوتاه کارگاهی، کارگردان فیلم کوتاه «پازل»، مدیر آموزش موسسه نقطه عطف سینما تیٔاتر و مدیر اجرایی جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد بوده است و به زودی اولین فیلم بلندش را کلید می‌زند.

شهرام اسدزاده مدیریت موسسه نقطه عطف سینما تیٔاتر را بر عهده دارد و جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد بوده، تاکنون دو فیلم «طاقباز» و «گواهی امضا» را کارگردانی کرده است. سومین فیلم شهرام اسدزاده با عنوان «اصالت» که محصول مشترک ایران و ترکیه است، به زودی جلوی دوربین می‌رود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها