|

رتبه‌بندی فقط بخشی از مطالبات معلمان را محقق می کند

نام برخی نمایندگان محلس به عنوان مخالف طرح رتبه بندی معلمان مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

طی روز‌های اخیر نام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله نام اینجانب به عنوان مخالفان طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان با قصد تخریب، در فضای مجازی منتشر شده که این امر که کاملا بی اساس بوده و شدیدا تکذیب می‌شود.

وی افزود: اینجانب نه تنها با طرح رتبه بندی و همترازی معلمان با اعضای هیات علمی و افزایش حقوق معلمان و جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور، مخالف نیستم، بلکه به عنوان کسی که بیش از یک دهه در کسوت معلمی، انجام وظیفه کرده ام، با طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان عزیز موافق بوده و با جدیت از آن دفاع می‌کنم.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: قطعا با تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس در آینده نزدیک، بخشی از مطالبات به حق معلمان شریف و زحمت کش کشور، محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ خرداد امسال، با ۲۲۷ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۲۴۵ نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معلم ارسالی در

    جناب آقای قالیباف
    در تاریخ خواهند نوشت که در زمان تصمیم گیری شما درباره حقوق معلمین، فرزندان غیور معلمین ترک تحصیل کردند و جهت تامین حداقل های زندگی به بازار بی رحم کارگری وارد شدند
    آقای قالیباف اکنون زمان تمرین شجاعت هست شما در زیر ذره بینن تاریخ مردان هستید
    چرا با تعریف منابع جدید تامین اعتبار ، لایحه رتبه بندی را اعلام وصول نمیکنید

    جناب قالیباف به یاد داشته باشید که در پیشگاه تاریخ ،جنابعالی با افکار و اعمالتان قضاوت می شوید نه با عناوینی که دارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها