|

تصمیمات جدید درباره طرح مسکن ملی

جزئیاتی از وام ۲۵۰ میلونی مسکن ملی

در روز‌های پایانی فعالیت دولت وعده‌های مرتبط با تحویل مسکن ملی محقق نشده، اما تصمیمات جدیدی برای این طرح اتخاذ می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

طرح مسکن ملی نیز به مانند مسکن مهر از جمله طرح‌های دولتی در بازار مسکن بوده که چالش‌های خاصی را به همراه داشته است. در طرح مسکن ملی از نبود زمین برای ساخت تا حذف برخی از متقاضیان به دلیل داشتن ملک و انصراف تعدادی از آن‌ها در چند وقت اخیر مطرح بوده است.

با این حال در روز‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم هرچند هنوز وعده‌های مرتبط با تحویل مسکن ملی محقق نشده، اما تصمیمات جدیدی برای این طرح اتخاذ می‌شود.

در همین مورد درباره وام مسکن ملی به نظر می‌رسد اتفاق جدیدی رخ داده باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرده است: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آن‌هایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود. متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند و کسی از این وام جا نمی‌ماند.

محمود محمودزاده با اشاره به افزایش سقف وام مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان گفت: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آن‌هایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود. متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند و کسی از این وام جا نمی‌ماند.

او گفته است: هیچ تفاوتی بین طرح‌های حمایتی در حوزه مسکن وجود ندارد و موضوع جدیدی که مصوب شود مشمول تمام طرح‌های حمایتی قبلی هم می‌شود. در تمام طرح‌های اینده هم سیاست‌های جاری وزارت راه و شهرسازی به اجرا می‌رسد و اینطور نیست که طرح‌های مسکنی اینده متفاوت از طرح‌های مسکنی در حال اجرا باشند. مردم بدانند در طرح زمینی وجود ندارد که شاید در طرح‌های اینده مسکنی در داخل شهر تهران ساخت وسازی صورت بگیرد.

منبع: اقتصاد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها