|

(ویدیو) وداع تلخ همسر شهید نظام تاجیک؛ تاجیک چگونه به شهادت رسید؟

فیلمی از لحظه وداع همسر شهید نظام تاجیک منتشر شده است. شهید نظام تاجیک در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

لینک کوتاه کپی شد

 بعدازظهر روز گذشته 23 تیرماه امسال بود که شهید سروان نظام تاجیک و دو نفرهمرزمانش سرگرد ناصر بشنام و شهید بناوند در درگیری با اشرارو قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در منطقه کهنوج در کرمان جانش را از دست داد و به شهادت رسید. 

خبر این حادثه برای همکاران شهید بسیار ناراحت کننده بود اما خانواده شهدا شب گذشته اولین تجربه زندگی بدون عزیزشان را پشت سرگذاشتند. 

سروان نظام تاجیک چگونه به شهادت رسید؟

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز طی درگیری مسلحانه رزمندگان پلیس در جنوب استان کرمان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیده و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند. 

سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: امروز طی درگیری مسلحانه رزمندگان پلیس در جنوب استان کرمان با قاچاقچیان مسلح موادمخدر یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیده و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند. 

وی افزود: سرباند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور توسط دلاور مردان نیروی انتظامی در شهر کهنوج به هلاکت رسید.  فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در این درگیری سه قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیر زیادی مهمات مربوطه و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.  مراسم تشییع شهدای درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر مراسم تشییع خودرویی پیکر این شهیدان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ۷:۳۰ صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی کهنوج شروع، به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه یافت. 

پیکر شهید ستوان دوم مسلم بناوند در گلزار شهدای شهر کهنوج به خاک سپرده شد؛ پیکر شهید سرگرد ناصر بشنام نیز در گلزار شهدای شهرستان فاریاب و پیکر شهید سروان نظام تاجیک در منطقه رودخانه از توابع بخش رودان استان کرمان به خاک سپرده می شود.  فیلمی از لحظه وداع همسر شهید سروان نظام تاجیک منتشر شده است که قلب هر بیننده ای را به درد می آورد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی