|

دائمی شدن طرح رتبه بندی معلمان در دستور کار نمایندگان مجلس

دائمی شدن رتبه بندی معلمان

نمایندگان مجلس به دنبال دائمی شدن طرح رتبه بندی معلمان هستند و خبرهایی که پیرامون مخالفت برخی نمایندگان با این طرح منتشر شده صحت ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

براساس اخرین اخبار رتبه بندی معلمان از چند ماه گذشته لیست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر مخالفت آنان با دائمی شدن نظام رتبه‌بندی معلمان و افزایش حقوق فرهنگیان در فضای مجازی منتشر و دست به دست می‌شود که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

بیانیه دفتر رسول فرخی درباره رتبه بندی معلمان

رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی درباره لایحه رتبه بندی معلمان بیانیه صادر کرده است: روز گذشته از طریق فضای مجازی مطلع گردیدیم خبری جعلی مبنی بر رای منفی دکتر رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل به کلیات لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در حال انتشار است.

لذا جهت روشنگری افکار عمومی ضمن تکذیب خبر مذکور اعلام می‌داریم دکتر رسول فرخی جزو اولین مدافعان حقوق فرهنگیان در مجلس یازدهم می‌باشند. ایشان قبل‌تر در جهت استیفای حقوق معلمان از جمله رتبه‌بندی از وزیر آموزش و پرورش طرح سوال نمودند که اسناد آن در کانال اطلاع رسانی نماینده و بایگانی مجلس موجود است.

همچنین پیش از تقدیم لایحه رتبه‌بندی به مجلس دکتر فرخی با حضور در دفتر وزیر آموزش و پرورش دیداری با ایشان داشتند و در این دیدار ضمن مطالبه حقوق فرهنگیان از وزیر محترم، حمایت خود را از لایحه رتبه‌بندی اعلام داشته‌اند و حتی خواستار اعمال آن برای کادر اداری آموزش و پرورش گردیدند که مشروح گفتگو در کانال موجود است.

البته لایحه تقدیمی دولت آنطور که لازم است پاسخگوی مطالبات فرهنگیان گرامی نیست و در این راستا باید اصلاحاتی به نفع فرهنگیان انجام شود که در کمیسیون مربوطه در حال انجام است و دکتر فرخی نیز پیگیرند.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی