|

بازنشستگان: الیاس نادران فیش حقوقی خود را به مردم نشان دهد

اعتراض بازنشستگان به الیاس نادران

نادران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی گفت حقوق بازنشستگان تورم زاست و برای دولت تعهد ایجاد می‌کند بازنشستگان هم به این گفته او اعتراض کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروهی از بازنشستگان خوزستان ضمن انتقاد از اظهارات اخیر الیاس نادران (نماینده مجلس) خواستار عذرخواهی رسمی از طریق صداوسیما شدند. این بازنشستگان اعلام کردند: وقتی ایشان آن اظهارات نادرست را از بلندگوی صداوسیما بیان کرده باید از همان بلندگو در مقام عذرخواهی بربیاید و از جامعه چند میلیون نفری بازنشستگان کشور معذرت خواهی کند.  

به گفته این بازنشستگان، ایشان باید فیش حقوقی خود را به صداوسیما بیاورد و به مردم نشان دهد تا بدانیم آیا حقوق ایشان و امثال ایشان تورم زاست یا حقوق یک بازنشسته که یک سوم خط فقر درآمد دارد؟!  

این بازنشستگان با ابراز نگرانی نسبت به آینده همسان‌سازی می‌گویند: به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس و همفکرانشان قصد دارند همسان‌سازی را با اخلال مواجه کنند. شروع کرده‌اند به تخطئه همسان‌سازی و می‌گویند حقوق بازنشستگان نباید زیاد شود ما هم می‌گوییم حقوق نمایندگان مجلس زیادی است و باید اول به اندازه یک بازنشسته حقوق بگیرند و بعد بیایند نظر بدهند!  

این بازنشستگان از صداوسیما به عنوان رسانه ملی درخواست دارند با دعوت از نادران؛ از او بخواهند در ارتباط با اظهارات خود توضیحات روشن ارائه دهد. نادران در یک گفتگوی زنده تلویزیونی گفته بود حقوق بازنشستگان تورم زاست و برای دولت تعهد مالی ایجاد می‌کند.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها