|

اگر رتبه بندی معلمان در این دولت تصویب نشود چه می شود؟

رتبه بندی معلمان

طولانی شدن روند تصویب لایحه رتبه بندی و نگرانی از موکول شدن آن به دولت بعدی باعث شده تا فرهنگیان درخواست تسریع در تصویب آن را داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

براساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان است. از آن جایی که این لایحه پس از تبدیل شدن به قانون باید توسط دولت آینده اجرا شود، لذا ضروری است که دیدگاه دولت آینده نیز درباره آن گرفته شود تا ان شاء الله پس از تبدیل شدن این لایحه به قانون مشکلی در اجرای آن شاهد نباشیم.

نگرانی معلمان از موکول شدن لایحه رتبه بندی معلمان به دولت بعدی

طولانی شدن روند تصویب لایحه رتبه بندی و نگرانی از موکول شدن آن به دولت بعدی و خارج شدن از دستور مجلس باعث شده است تا فرهنگیان درخواست تسریع در تصویب لایحه رتبه بندی را از نمایندگان داشته باشند. در این بین رامین کریمی نیا نماینده سازمان معلمان با صدور پیامی از فرهنگیان درخواست کرده است که از نمایندگان مجلس در سراسر کشور با ارتباط گیری تک به تک بخواهنددر تصویب رتبه بندی تسریع کنند.

به نوشته کریمی نیا در حال حاضر مهم ترین بندی که می تواند تاثیر خوبی بر دریافتی معلمان داشته باشد رتبه بندی است، از آنجایی که اعضای محترم کمیسیون آموزش با دید مثبت و تلاش بی وقفه مفاد آنرا به پایان رسانده اند و هم زمان آموزش و پرورش در حال بررسی و تهیه جزئیات آن است و از سوی دیگر سازمان برنامه و بودجه هم بارها قول نهایت همکاری در تامین بالاترین بودجه ممکن را از بودجه تبصره دو بند " و" داده است، آگاه باشید که اگر چنانچه پس از تعطیلات دو هفته ای مجلس یعنی ۲۶ تیر ماه به طور خارج از نوبت و فوری در صحن علنی مطرح نشود و رای نیاورد، تمام زحمت ها به هدر خواهد رفت.

چرا که در صورت تاخیر و یا عدم تصویب در زمان دولت فعلی طبق قوانین باید مجددا به آموزش و پرورش بعدی برگشته پس از طی مراحل به صورت لایحه ای جدید در هیات وزیران جدید طرح و پس از تصویب مجددا به مجلس ارجاع شود. بنابراین اجرای آن تا روی کار آمدن دولت جدید ماه ها و بلکه سال ها به طول خواهد انجامید.به همین دلیل همکاران عزیز در تمام کشور در حرکتی یکسان با نمایندگان حوزه خود ارتباط گرفته و نسبت به درخواست طرح فوری و خارج از نوبت رتبه بندی از هیات رئیسه محترم مجلس مصرانه درخواست کنند بلافاصله پس از تعطیلات در صحن علنی مطرح و تصویب شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها