|

(ویدئو) لایحه رتبه‌بندی معلمان از دستور کار مجلس خارج شد؟

 لایحه رتبه‌بندی معلمان

قالیباف: هیئت رئیسه درباره لایحه رتبه بندی معلمان خلاف قانون عمل نکرده این لایحه براساس نامه‌ سازمان بودجه دچار مشکل تأمین اعتبار است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی از نمایندگان درباره لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این باره خلاف قانون عمل نکرده است.

وی متذکر شد: اعضای کمیسیون آموزش مجلس مصوبه‌ای درباره لایحه رتبه بندی معلمان داشتند که بعد از آن سازمان برنامه و بودجه بر اساس نامه‌ای که ذیل این لایحه ارائه داده، مطرح کرده که در تأمین اعتبار دچار مشکل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کمیسیون آموزش مجلس باید این موضوع را بررسی کند و زمانی که قطعی شد باید در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد. بار مالی این لایحه باید از سوی دولت تأمین شود.

قالیباف تأکید کرد: مردم خصوصا معلمان می‌دانند که مجلس یازدهم از روز اول پیگیر رتبه بندی معلمان بوده است و همین پیگیری‌ها باعث شد که دولت در ماه‌های آخر عمر خود وادار شود این لایحه را به مجلس ارائه کند.

وی بیان کرد: لایحه رتبه بندی معلمان باید مسیر خود را در کمیسیون آموزش مجلس طی کند و سپس در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد و به هر صورت ما این لایحه را مورد پیگیری قرار داده و دنبال می‌کنیم.

توضیحات رئیس مجلس در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان

منبع: شهرآرانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها