|

چرا دولت اعتبار لازم برای رتبه بندی معلمان را انکار کرد؟

 رتبه بندی معلمان

رئیس کمیسیون آموزش گفت: دولت طی نامه‌ای به مجلس ۶۱ هزار میلیارد را انکار کرده این در حالی است در لایحه ابتدایی، خودش این عدد را پیشنهاد دا…

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در رابطه با لایحه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت لایحه‌ای را در رابطه با رتبه بندی معلمان به مجلس ارائه کرد کمیسیون اموزش مجلس این لایحه را بررسی کرد.

وی ادامه داد: کمیسیون آموزش مجلس مصوبه‌ای درباره رتبه بندی معلمان دارد و بر اجرا کردن آن نیز اصرار دارد، اما هیئت رئیسه مجلس ایراد قانون بر این مصوبه گرفته است که کمیسیون درحال رفع این ایراد است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یک اقدامی انجام داده است که باعث تعجب مجلس شد، زیرا در طی نامه‌ای به مجلس عدد ۶۱ هزار میلیارد تومان را انکار کرده است که این در حالی است در لایحه ابتدایی، خود دولت این عدد را پیشنهاد داده بود.

منادی تصریح کرد: آقای نوبخت به مجلس اعلام کرد که این عدد قابل تحقق نیست از این رو باید عدد ۶۱ هزار میلیارد تومان به عدد ۲۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند. وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی درصدد است تا هر چه زودتر این قانون اجرایی شود، بیان کرد: اگر این قانون مصوب شود تمام معلمان رسمی آموزش و پرورش را شامل خواهد شد.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها