|

«تتلو»؛ ترکیبی از همه چیز؛«شایا نیوز» بررسی می کند

پس پرده چهره آخرالزمانی امیر تتلو چیست؟

amir tataloo shayanews

خالکوبی های روی بدنش با یا بی فلسفه از او چهره ای عجیب و آخرالزمانی ساخته است. صورتش با آن خالکوبی های عجیب قدری ترسناک و ناشناخته است.

لینک کوتاه کپی شد
1

گروه جامعه- «امیرتتلو»؛ کنار مجری روی مبل لم داده بود، به اصطلاح ما «بد»نشسته بود؛ حالت عادی هم نداشت انگار مست بود! به سوالات مجری پاسخ می داد و هیچ سوالی را بدون پاسخ نگذاشت. معروف بود اما نه این همه! هنوز همه صورتش و بدنش خالکوبی نبود! «امیرتتلو»؛ بعد گفتند آمده ایران و دارد اینجا زندگی می کند و ترانه های این طرفی می خواند. درباره انرژی هسته ای و وطن و این چیزها! درباره همه چیز توی اینستاگرامش نظر می داد و پست می گذاشت؛ کم کم معروف شد. روی ناو جماران ترانه ای برای وطن خواند و هم با حمایت از برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در دوره های مختلف بر شهرت خود افزود. او یکی از چهره های پربازدید شبکه های اجتماعی در ایران بود.

1396022715220815810900074

به گزارش «شایا نیوز»، درجریان جنایت پارس آباد که منجر به تجاوز و فوت کودکی شده بود، در پستی جنجالی در اینستاگرام در خصوص این مساله خشم مردم را برانگیخت.حساب کاربری اش در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته شده‌است؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹. بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که «تتلو» دیگر اجازهٔ فعالیت در این سرویس را ندارد.

126944_920

ترانه هایش پر از کلمات مبتذل و گاهی نیز رکیک است اما وی همچنان یکی از پرطرفدارترین خوانندگان ایرانی در سراسر دنیاست. وی دوسال پیش از هوادرانش در اینستاخواست تا برای او ده میلیون کامنت بگذارند و این اتفاق افتاد! 18 میلیون کامنت پاسخ درخواست وی از طرفدارانش بود. این مساله آنقدر بازتاب داشت که برخی از صاحبنظران سیاسی و اجتماعی در این خصوص اظهار نظر کرده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

خالکوبی های روی بدنش  با یا بی فلسفه از او چهره ای عجیب و آخرالزمانی ساخته است. صورت امیرتتلو با آن خالکوبی های عجیب قدری ترسناک و ناشناخته است. شاید او برای همه ی طرح ها و نقش ها توضیحی داشته باشد.

او چند بار به اتهامات مختلف بازداشت و سپس آزاد شده است و اکنون بعد از همه جنجال هایی که در دنیای کاری و شخصی خود داشته به ترکیه سفر و دراین کشور اقامت گزیده است. هرچند دستگاه قضایی و پلیس از این کشور درخواست بازگرداندن وی را برای رسیدگی به اتهامات مختلف کرده اند اما وی هنوز در این کشور مشغول فعالیت است.

Amir-tatalo-4

طرفدارنش را «تَتَلیتی» می نامند. طرفدارانی که همیشه پای ثابت همه چیز او بوده و هستند.«تتلیتی» نام یک آلبوم موسیقی از وی است. تتلیتی‌ها که عموماً نوجوان هستند با هم شبکه می‌شوند و در فضای مجازی حضور دارند.تتلیتی‌ها از رسوم و آیین‌های خاصی برخوردارند. از جملهٔ آن‌ها «دورهٔ پاکی» نام دارد که در آن تتلیتی‌ها باید نیت کرده، و از گناه و انرژی منفی و بدی کردن خودداری کنند.عکس‌های پربیننده‌ای که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌است، بیشتر اوقات او را با پیراهن رکابی و انبوه نقش‌های عجیب خالکوبی شده روی بدنش نشان می‌دهد. صفحهٔ او در اینستاگرام با بیش از ۴ میلیون نفر دنبال‌کننده، توسط برخی از منتقدان، «ارتش بزرگ تتلیتی‌ها» نام گرفته‌است؛ «ارتشی که به راستی گوش به فرمان قهرمانش است».

در سال ۱۳۹۴، تتلو در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «قهرمان جهان که شدیم همه هم واقعاً می‌فهمن تنها چیزی که غیرممکنه؛ غیرممکنه و همه دنیا فهمیدن استعداد ایرانی یعنی چی و دیگه همه بهش احترام می‌ذارن. هنوز همه وقت دارن بخندنااا … آقا دور هم بخندیم اصلاً… هرکی نگه بغ‌بغو…» در پاسخ به این دعوت هزاران نفر از تتلیتی‌ها در فضای مجازی «بغ‌بغو» کردند.

649391_858

پس از بازداشت تتلو ده‌ها نفر از تتلیتی‌ها با تجمع در برابر دادگاه خواستار آزادی او شدند.آن‌ها همچنین اقدام به اشتراک‌گذاری شعارها و هشتگ‌هایی در تأیید بی گناهی تتلو اقدام کردند. ظرف سه روز پس از دستگیری او در سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام هفتصد هزار کامنت دربارهٔ او پست شد. هشتگ‌هایی چون #تتلو، #تتلو_را_آزاد_کنید و #جای_هنرمند_زندان_نیست در رسانه‌هایی چون توییتر و اینستاگرام داغ شدند. هواداران او همچنین دربرابر دادسرا تجمع برگزار کردند.

او هنوز در ترکیه زندگی می کند و برای طرفدارانش کنسرت می گذارد و سی دی پر می کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • 🦅 عقاب آسمانها 🦅 ارسالی در

    سلام
    شما نباید انسان ها را زود قضاوت کنید و از روی چند اهنگ و چند حرف در اینترنت نمیتوانید بگویید که سلطان تتلو چه شخصیتی دارد شما باید با ایشان رودرو شوید و از نزدیک با ایشان صحبت کنید و بعد شخصیت ایشان را بشناسید
    بعد هم خدا به انسان مقام رستگاری داده یعنی انسان در تصمیم گیری ازادی کامل دارد پس سلطان تتلو هر تصمیمی که بگیرد و هرکاری بکند قابل احترام است

    • ناشناس ارسالی در

      اها چه زیبا اون وقت شما دیدیشون؟ /:

      اون تو و امثال تو رو واس خودش میخواد اگه شما واسش سر و دست نشکونین اون هیچوقت نمیتونست اینطوری عقل یه ملتی رو مصادره کنه اون تو رو واسه خودش میخواد تو چرا خودتو برده اون میخوای؟

  • يك تتليتي ارسالی در

    شما اصلا چيكار داريد به اميرتتلو ان زندگي خودشو داره و طرفداران خودش رو

  • ناشناس ارسالی در

    این تتلو بی همچین رو ی چند روز باید ببرن و دست ی بنا بذارن اگه تا غروب دوام اورد باید اسم مرد رو خودش بذاره اگه نه باید ی لباس رسپیهای بازار آزاد تنش کنم بی‌ناموس کثافت جمع کن این بساط رو اونم در کشور اسلامی و در خراسان خاک تو سر زن و دختری و جوانی که این بی همچین رو الگو بگیره باید اینطور ننگها رو انگ ننگ زد بر پیشانیشون چرخاندشون در عام و اجازه هر گونه خدمات اجتماعی از این بی سرو پاها رو گرفت مده سگ اشغال هیف اسم آدم به تو و امثال تو نهاد به کجا داریم میریم خاک تو سر ارشاد و مسعولان ملاحظه کارشون این بی شرف هیچ سنخیتی با یک ایرانی ندارن جمع کنید عکسهای اینو و سلبریتی هارو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها