|

علت درگذشت محمدحسین فرج‌نژاد؛ 5نفری سوار موتور!+بیوگرافی

محمدحسین فرج‌نژاد، دیشب (سه‌شنبه ۲۹ تیر)، با موتور در بلوار غدیر در تصادف با یک خودرو به همراه خانواده اش به دیارباقی شتافت.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین فرج نژاد، همراه با خانواده‌اش در یک حادثه به کام مرگ فرو رفت.

مهدی فراهانی، سخنگوی اورژانس، در این‌باره گفت: «این حادثه که در بلوار الغدیر، روبه‌روی ورودی پردیسان رخ داده، متاسفانه ۵ کشته برجای گذاشته است.»

وی افزود: «در این حادثه طبق گزارشات میدانی، موتورسیکلت دارای ۵ سرنشین بوده است که پس از برخورد با خودروی سواری ۲۰۶، ۴ سرنشین موتورسیکلت در دم جان باختند و مصدوم دیگر که کودکی ۴ ساله بدحال بوده است، پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی، به مرکز درمانی منتقل شده است.»

وی گفت: «راننده خودروی سواری نیز در این تصادف جان خود را از دست داده و سرنشین خودرو پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی منتقل شده است.»

فرد راکب موتور سیکلت، دکتر محمدحسین فرج‌نژاد از مولفان و محققان و اساتید سواد رسانه‌ای کشور و از اعضای هیئت مدیره فضای مجازی حوزه بود.

پیام تسلیت درگذشت فرج نژاد

حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در پیامی درگذشت محمد حسین فرج نژاد عضو هیأت مدیره انجمن رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه را تسلیت گفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    آخه نامرد چرا این طوری تیتر زدی؟
    یکی از متخصص ترین کارشناسان کشور در زمینه صهیونیست شناسی که انواع و اقسام مسئولیت ها رو داشته و اگه می خواست میتونست بهترین زندگی رو داشته باشه توی خونه اجاره ای زندگی می کرده و وسیله نقلیه اش یه موتور سیکلت بوده.
    چرا تیتر منفی می زنی؟ رسانه ی اسرائیلی

  • میم ارسالی در

    خدا رحمتشون کنه😪😪😪🤧
    واقعا اینطور آدما چقدر برای کشور لازمند که اونها رو هم ترور میکنند..
    چقدر مرگ به ما نزدیکه..بعد از دعای عرفه ان شاءالله پاک شده اند و بیگناه کشته شدند و به دیدار معبود رفتند...😭😭😭 خوش به سعادتشان..

  • ناشناس ارسالی در

    خداوندا به ما توفیق عطا فرما تا انتقام خون شهیدان مظلوممون رو از قوم پلید صهیون بگیریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها