|

بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400

در این مطلب به سراغ این موضوع رفته‌ایم و درباره بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400 با شما بیشتر صحبت می‌کنیم

لینک کوتاه کپی شد

فصل تابستان یکی از فصول مورد علاقه گردشگران برای سفر به کشورهای مختلف دنیاست. تعطیلات و آب و هوای تابستانی دست به دست هم می‌دهند و این فصل را به یکی از بهترین زمان‌های سال برای دیدن نقاط مختلف دنیا تبدیل می‌کنند اما چه شهرهایی در تابستان مقاصد مناسب‌تری برای گذراندن لحظاتی شاد و هیجان‌انگیز محسوب می‌شوند؟ در این مطلب به سراغ این موضوع رفته‌ایم و درباره بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400 با شما بیشتر صحبت می‌کنیم. با ما همراه شوید.

 

بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400

کشور زیبا و دیدنی ترکیه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری خاطره‌انگیز در فصل تابستان محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل گردشگران برای همراه شدن با تور ترکیه و سفر به این کشور زیبا و دیدنی در این فصل از سال، جاذبه‌های گردشگری و طبیعت فوق‌العاده این کشور است که در تابستان در اوج زیبایی خود قرار می‌گیرد. در این فصل می‌توانید از بودن در سواحل زیبای کشور ترکیه بیشتر لذت ببرید و با امتحان کردن تفریحات آبی مختلف لحظات هیجان‌انگیزی را در این کشور زیبا و دیدنی سپری کنید. حراجی‌های فوق‌العاده مراکز خرید ترکیه در فصل تابستان را هم فراموش نکنید.

این حراجی‌ها، ترکیه را به یکی از بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400 تبدیل می‌کنند. شما می‌توانید لحظاتی فوق‌العاده را در مراکز خرید بزرگ و دیدنی شهرهای مختلف این کشور تجربه کنید و از خریدی لذت‌بخش با قیمت‌های مناسب از برندهای خوب کشور ترکیه و برندهای مطرح بین‌المللی لذت ببرید.

حراج‌های تابستانی در ترکیه از اوایل تیرماه شروع می‌شوند و در میان گردشگران هم محبوبیت بسیار زیادی دارند. همچنین شهرهای مختلف این کشور به ویژه شهرهایی مانند استانبول در فصل تابستان میزبان جشنواره‌های مختلفی هم هستند که لذت سفر به این کشور را برای شما دوچندان می‌کنند.

استانبول و آنتالیا دو مقصد محبوب تابستانی برای گذراندن لحظاتی فوق‌العاده در کشور زیبای ترکیه محسوب می‌شوند. در ادامه سری به این دو شهر زیبا و دیدنی می‌زنیم و شما را کمی بیشتر با این دو شهر محبوب گردشگران و سفر به آن‌ها در فصل تابستان آشنا می‌کنیم. همچنان همراه ما باشید.

استانبول، همسایه زیبای تنگه بسفر

استانبول، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای گذراندن تابستانی بی‌نظیر و به‌یادماندنی محسوب می‌شود. پیاده‌روی در کنار سواحل زیبای این شهر، کشتی‌سواری شبانه در میان آب‌های زیبای تنگه بسفر و گذراندن لحظاتی آرام‌بخش در کافه‌های دنج و معروف این شهر تنها بخشی از آن چیزی است که با سفر به استانبول در تابستان 1400 می‌توان تجربه کرد.

پارک‌های بسیار زیبای این شهر را هم فراموش نکنید، آن‌ها انتخابی مناسب برای دیدن طبیعت فوق‌العاده و بسیار زیبای شهر استانبول محسوب می‌شوند.

این شهر جاذبه‌های تاریخی متعددی را هم در خود جای داده است و فصل تابستان فرصتی مناسب برای بازدید از این جاذبه‌های فوق‌العاده مانند مسجد زیبای ایاصوفیه، مسجد آبی، برج گالاتا، کاخ توپکاپی و ... است.

همانگونه که اشاره کردیم شهرهای مختلف کشور ترکیه در فصل تابستان میزبان حراجی‌های مختلفی هم هستند و شهر استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این منظور به شمار می‌رود. مراکز خرید فوق‌العاده این شهر در تابستان میزبان حراجی‌های مختلفی هستند و قیمت اجناس و کالا در حراج‌های استانبول یکی از مهم‌ترین دلایل توجه گردشگران به این شهر محسوب می‌شود.

مراکز خرید مختلف استانبول در این فصل میزبان برنامه‌های تفریحی و امکانات رفاهی بسیار خوبی هم هستند و حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید باز هم توجه شما را به خود جلب می‌کنند.

گردشگران می‌توانند با خرید تور استانبول از یک آژانس مسافرتی معتبر مثل سلام پرواز،  تابستان 1400 را در کوچه پس‌ کوچه‌های رنگی و زیبای استانبول و در کنار سواحل زیبای تنگه بسفر و دریای مرمره سپری کنند و با اقامت در هتل‌های لوکس و بازدید از جاذبه‌های گردشگری فراوان، خاطرات خوشی را بری خود رقم بزنند. البته لازم است در انتخاب تور نیز دقت کنید و موردی را انتخاب کنید که ضمن ارائه بهترین پرواز و هتل، خدمات دیگری مانند بیمه مسافرتی و گردش شهری را نیز در بهترین سطح ارائه کند.

آنتالیا، تابستانی رویایی در کنار سواحل زیبای مدیترانه

آنتالیا دیگر شهر زیبا و دیدنی کشور ترکیه است که در میان گردشگران ایرانی طرفداران زیادی دارد و هر ساله مسافران بسیاری از کشورمان راهی مناطق مختلف این شهر زیبا و ساحلی کشور ترکیه می‌شوند.

آن چیزی که آنتالیا را به یکی از بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400 تبدیل می‌کند، سواحل بسیار زیبا و دیدنی این شهر هستند. سواحل معروف و شناخته‌شده‌ای چون ساحل لارا، کنیالتی، بلک و .. که سفر به آنتالیا را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای گردشگران تبدیل می‌کنند.

شما می‌توانید لحظاتی آرام بخش و به یادماندنی را در این شهر زیبای ساحلی تجربه کنید، اما هیجان تفریحات آبی مختلف در آنتالیا را هم در فصل تابستان نباید فراموش کرد. تفریحاتی چون غواصی، قایق سواری، جت‌اسکی، فلای‌بورد و ماهیگیری که سفر به این شهر را تا مدت‌ها در ذهن گردشگران ثبت می‌کنند.

هتل‌ها و مراکز اقامتی بسیار خوب آنتالیا یکی دیگر از دلایل توجه گردشگران به این شهر زیبا و دیدنی محسوب می‌شوند. این هتل‌ها هر آنچه برای گذراندن تعطیلاتی رویایی نیاز است را در خود جای داده‌اند، از استخرهای روباز و سرپوشیده، مراکز آبگرم و امکانات ورزش‌های آبی مختلف گرفته تا سرو انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین‌المللی به صورت رایگان که تور آنتالیا را به تجربه‌ای جذاب و منحصر به فرد برای مسافران کشور ترکیه تبدیل می‌کند.

با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و خرید تور آنتالیا می‌توانید نوید یک تعطیلات لذت‌بخش را به خود بدهید. آژانس مسائل مربوط به پرواز و هتل را مدیریت می‌کند و گزینه‌های متنوعی را در برابرتان قرار می‌دهد. می‌توانید پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید و با خیال راحت منتظر فرا رسیدن روز سفر باشید.

جمع‌بندی

کشور زیبای ترکیه و شهرهای مختلف آن مانند استانبول و آنتالیا از جمله بهترین مقاصد سفر در تابستان 1400 محسوب می‌شوند و با طبیعت فوق العاده، سواحل بسیار زیبا، جشنواره‌های مختلف، حراجی‌های متنوع و بسیاری جاذبه‌های دیگر میزبانی شگفت‌انگیز برای گذراندن لحظاتی شاد و به یادماندنی محسوب می‌شوند. بنابراین اگر قصد سفر در تابستان امسال را دارید، تور ترکیه و بازدید شهرهای بسیاری زیبای آن را نیز در میان گزینه‌های خود در نظر داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها