|

چرا طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آزمون بزرگ مجلس است؟

انقلاب کردیم که عدالت در زندگی‌مان جاری و ساری شود؛ اکنون بی‌عدالتی‌ها کارگران و بازنشستگان را به مسئولان بدبین کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مسئول دفتر اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری شهرستان ری می‌گوید: نمایندگان مجلس به دوراز دادن هر گونه شعاری از طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حمایت کنند.

علی ترکاشوند در تشریح مسایل و مشکلات جامعه کارگران شاغل و بازنشسته گفت: سالهاست  کارگران و بازنشستگان برای سربلندی نظام و شکوفایی اقتصاد کشور از جان مایه می‌گذارند و اکنون انصاف نیست که در مشکلات و تنگناهای معیشتی به حال خود رها شوند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه بازنشستگان از هزینه‌های کمرشکن و ناکافی بودن حقوقشان گله دارند، در ادامه گفت: الحق والانصاف کدام مسئول، مدیر و نماینده می‌تواند با ماهی ۴ میلیون تومان یک خانواده را مدیریت کند؟

این فعال کارگری گفت: انقلاب کردیم که عدالت در زندگی‌مان جاری و ساری شود؛ اکنون بی‌عدالتی‌ها کارگران و بازنشستگان را به مسئولان بدبین کرده است.

دبیر خانه کارگر شهرستان ری؛ خطاب به نمایندگان مجلس گفت: طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی؛ آزمونی بزرگ برای ساکنان خانه ملت است تا حرف و عمل‌شان یکی باشد و از اقشار آسیب‌پذیر و همچنین بازنشستگان حمایت کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها