|

جزئیات تماس تلفنی نوبخت با رئیس کمیسیون آموزش درباره رتبه بندی معلمان

لایحه رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش گفت: آقای نوبخت در تماس تلفنی گفتند که ما تا سقف ۶۱ هزار میلیارد می‌توانیم تامین هزینه کنیم، ولی بعد دولت زیر آن زد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره عوض شدن نظر دولت در رابطه با بودجه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: اصلاً در لایحه دولت مبلغ ۶۱ هزار میلیارد تومان وجود نداشته است و به تبع آن بعد از آن بیست هزار میلیارد تومان هم نمی‌دانم از کجا آمده است. وی ادامه داد: در لایحه دولت اصلاً چنین چیزی وجود نداشته است بلکه آقای نوبخت در تماس تلفنی که با رئیس کمیسیون آموزش داشته است گفتند که ما تا سقف ۶۱ هزار میلیارد می‌توانیم تامین هزینه کنیم، ولی بعد از این صحبت دولت به زیر آن زد. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اما واقعیت آن است که دولت منبعی که بیان کرده از منابع مختلف دیگر است مثلا از منابع ایثارگران، صندوق بازنشستگی، هیئت علمی و دیگر جا‌های مختلف بوده است.

به گزارش «شایانیوز»، زاهدی افزود: بنابراین عملاً اگر این صحبت درست بوده باشد که آقای رئیس کمیسیون بیان کرده این یک بحث تلفنی بوده است. وی تصریح کرد: احتمالاً آقای نوبخت بیان کرده است که به آن منابع نپردازیم و برای این مورد از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار استفاده کنیم هرچه که بوده بین رئیس کمیسیون آموزش و آقای نوبخت بوده است.

منبع: اندیشه معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا معلم را اذیت میکنید ؟۲۷ ساله معلمم مستاجرم بدبختم من چگونه. زندگی کنم چگونه خرج پنج نفر را تامین کنم؟امیدم به رتبه بندی بود چقدر ظلم میکنید درحق معلم؟خدا ازتون نگذره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها