|

لایحه بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت اجرای نظام رتبه بندی معلمان را دارد؟

رتبه بندی معلمان

نوبخت گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت اجرای نظام رتبه بندی معلمان با هر کیفیتی که مجلس شورای اسلامی تصوب کند را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان فرج کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در مورد جلسه روز 5 مرداد با نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه توضیحاتی را ارائه کرده است. به نوشته او در این جلسه به موارد زیر پرداخته شده است.

به گزارش«شایانیوز»، در پاسخ به سوالات در خصوص رتبه بندی نوبخت گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت اجرای نظام رتبه بندی معلمان با هر کیفیتی که مجلس شورای اسلامی تصوب کند را دارد لذا از نظر تامین منابع مالی هیچ مشکلی برای تصویب و اجرای رتبه بندی وجود ندارد. این که لایحه بار مالی دارد بهانه است، بنابراین بحث اینکه لایحه رتبه بندی بار مالی دارد، پذیرفته نیست و اگر اراده ای باشد، می توانند لایحه را مصوب کنند‌.

بهتر است تا لایحه رتبه بندی در کمیسیون مشترک؛ آموزش و تحقیقات کمسیون اجتماعی و کمسیون برنامه و بودجه مجلس مورد بررسی قرار گیرد، تا لایحه مورد اعتماد سازی سایر نمایندگان و کمیسیون ها قرار گیرد تا با بیشترین آرا در صحن مجلس مصوب شود.

در صورتی که لایحه رتبه بندی در مجلس مصوب شود، تامین بودجه رتبه بندی با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور با هر کیفیتی که تصویب شود اجرای ان از طرف دولت امکان پذیر است و همانطور که همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین و اساتید هیات علمی دانشگاه را اجرایی کردیم، رتبه بندی را نیز اجرایی می کنیم. نوبخت در مورد فوق العاده ویژه فرهنگیان گفت: اینجانب نامه فوق العاده ویژه فرهنگیان را صادر کردم، مسیولیت حقوقی و تامین بودجه آن با من است، و آموزش و پرورش بدون هیچ دغدغه ایی باید احکام را صادر کند.

منبع: راهبرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها