|

بند 8 لایحه رتبه بندی معلمان در مورد فرهنگیان بازنشسته چه می گوید؟

 فرهنگیان بازنشسته

بازنشسته‌ها در بند ۸ لایحه جدید مشمول رتبه بندی می‌شوند بودجه برای مشمولیت این گروه از بودجه شاغلان آموزش و پرورش جدا خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

یکی از نقد‌هایی که به لایحه رتبه بندی معلمان وارد بود، کنار گذاشته شدن بازنشستگان از این کلاس بندی حقوقی و حرفه‌ای بود. ایرادی که به گفته کریمی نیا در میان همان اصلاح ۹۰ درصدی لایحه به نفع معلمان، مورد بازنگری قرار گرفته است: «بازنشسته‌ها در بند ۸ لایحه جدید مشمول رتبه بندی می‌شوند. اما سوالی که ما از آقای نوبخت و اللهیار داشتیم، این بود که بودجه برای مشمولیت این گروه قرار است چگونه باشد که به من گفته اند از محلی جداگانه تامین خواهد شد و از بودجه شاغلان آموزش و پرورش جدا خواهد بود.»

به گزارش«شایانیوز»، آنچه از نواقص لایحه مانده از نظر او بعدا قابل بحث و بررسی و اصلاح است. فعلا تمام مرزی که میان تحقق رتبه بندی با اجرا مانده، مساله بودجه است. مرزی پررنگ که معلوم نیست دولت روحانی تا پیش از پایان کارش بتواند آن را از سر راه بردارد و به این انتظار ۱۰ ساله پایان دهد یا خیر. مجلس برای تصویب نهایی این لایحه و کسب موافقت شورای نگهبان، به منبع بودجه‌ای دولت نیاز خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها