|

آخرین خبرها از جلسه نمایندگان فرهنگیان با نوبخت در مورد رتبه بندی

نوبخت

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پیرامون جلسه اخیر نمایندگان فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پیرامون جلسه اخیر نمایندگان فرهنگیان با رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش«شایانیوز، «فرج کمیجانی» در گزارش خود با اشاره به برگزاری جلسه‌ای میان محمدباقر نوبخت و نمایندگان تشکل‌های رسمی فرهنگیان با دستور بررسی عمده مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته سراسر کشور، اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به پرسش‌هایی در خصوص رتبه‌بندی گفت که لایحه بودجه ۱۴۰۰ ظرفیت اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان با هر کیفیتی که مجلس شورای اسلامی تصوب کند را دارد؛ لذا از نظر تامین منابع مالی هیچ مشکلی برای تصویب و اجرای رتبه‌بندی وجود ندارد. این که لایحه بار مالی دارد بهانه است، بنابراین بحث اینکه لایحه رتبه‌بندی بار مالی دارد، پذیرفته نیست و اگر اراده‌ای باشد، می‌توانند لایحه را مصوب کنند.

کمیجانی همچنین از قول نوبخت نقل کرد: در مورد فوق العاده ویژه فرهنگیان، اینجانب نامه فوق العاده ویژه را صادر کردم، مسئولیت حقوقی و تامین بودجه آن با من است، و آموزش و پرورش بدون هیچ دغدغه ایی باید احکام را صادر کند. در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹ نامه دستور پرداخت در جلسه ارائه و بیان شد که ظرف یکی دو روز آینده به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

در خصوص فوق العاده ویژه مناطق جنگی بیان شد که ظرف چند روز آینده نامه موافقت و اجرای ان به صندوق بازنشستگی ارسال خواهد شد. در خصوص خدمتگزاران و سریداران مدارس بیان شد که میالغ پرداخت شده در تیرماه در ماه‌های آینده نیز پرداخت خواهد شد در خصوص بار مالی لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بیان شد که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی بارمالی در بودجه ۱۴۰۰ به‌ طور کامل تصویب شده مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها