|

دانلود و تماشای آنلاین سریال دودکش 2 قسمت 27 | کیفیت 720

دانلود قسمت 27 سریال دودکش 2 با کیفیت 720

لینک کوتاه کپی شد
1

سریال دودکش 2 قسمت 27 بیست و هفت فصل دوم که از شبکه یک سیما در تاریخ سه شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 22:15 پخش می شود را منتشر می کند که در ادامه ضمن پخش و تماشای آنلاین این مجموعه می توانید به دانلود سریال دودکش فصل دوم قسمت 27 با کیفیت عالی و حجم کم بپردازید.

دانلود و تماشای آنلاین سریال دودکش ۲ قسمت 27 بیست و هفتم

داستان سریال دودکش

سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند.

دودکش1

ساعت پخش سریال دودکش 2

سریال دودکش ۲ از سه شنبه هشتم تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.
دودکش2

ساعت تکرار سریال دودکش 2

تکرار آن هم حوالی ساعت ۱۰:۲۰ و ۱۵:۲۰ از شبکه یک پخش خواهد شد.
این سریال همزمان با پخش در شبکه یک از شبکه تماشا هم پخش می‌شود. ساعت پخش سریال دودکش ۲ در شبکه تماشا ساعت ۲۴ و بازپخش آن ساعات ۶ و ۱۲ خواهد بود.

دودکش3

بازیگران سریال دودکش 2

هومن برق نورد ، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی ، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان و (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران  خردسال) حسین شهبازی ، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش2» بازی دارند.

دودکش4

عوامل سریال دودکش 2

طراح و سرپرست نویسندگان سریال برزو نیک‌نژاد است و نویسندگان سریال محمد تنابنده و شهاب مهربان‌اند.

سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد. فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود اما برای پخش در آن زمان آماده نشد.

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    Ford yr uggf

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها