|

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان به آموزش و پرورش ابلاغ شد؟

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان

نوبخت در مورد پرداخت فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، گفت: «به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کردیم که بین ۲۱ تا ۲۷ درصد فوق العاده ویژه را لحاظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

نوبخت در مورد پرداخت فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، گفت: «به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کردیم که بین ۲۱ تا ۲۷ درصد (بسته به سنوات خدمت فرهنگیان) فوق العاده ویژه فرهنگیان را لحاظ کند اما یک نفر برای خودش اعلام کرد که باید در این مورد بررسی کنم. اگر من بودم حتما این فرد را توبیخ می‌کردم. من حتی در مورد فوق‌العاده ویژه با دستگاه‌های نظارتی جلسه داشتم و استدلال خودمان را اعلام کردم و قانون باید اجرا شود. بر همین اساس هم اجرای فوق‌العاده ویژه را ابلاغ کردیم. متاسفانه در جایی که عزیزان باید موضوع را از کارگزینی خودشان پیگیری کنند از سازمان برنامه و بودجه انتظار دارند؛ در حالی که ما در حد ابلاغ کار خود را انجام دادیم و مجوزش را صادر کردیم.»

به گزارش«شایانیوز»، نوبخت با اشاره به درخواست اساتید هیات علمی دانشگاه‌های وزارت علوم برای همسان‌سازی حقوق و مزایای‌شان با سایر دانشگاه‌ها، گفت: «همسان‌سازی از اول فروردین ماه لازم الاجراست و حتی پژوهشگاه‌هایی که مجوزشان را از وزارت علوم دریافت کرده‌اند مشمول همسان‌سازی می‌شوند. هر نهادی که به ضوابط علمی و قانونی وزارت علوم کار می‌کند می‌تواند از این مزایا با کارکنان هیات علمی‌اش استفاده کند؛ منتها باید هیات امنای دانشگاه آن را تصویب کند.»

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها