|

تماشای آنلاین سریال گاندو 2 قسمت 11 یازدهم با کیفیت 1080 | دانلود

قسمت 11 سریال گاندو 2 را در سایت شایانیوز آنلاین تماشا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

سریال گاندو 2 قسمت 11 فصل دوم که از شبکه سه سیما در تاریخ سه شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 20:45 پخش شد را منتشر می کند که ضمن پخش و تماشای آنلاین مجموعه و سریال گاندو ۲ قسمت 11 فصل دوم در ادامه نیز می توانید با کیفیت عالی و حجم کم دانلود بفرمایید.

تماشای آنلاین سریال گاندو فصل دوم قسمت 11

فصل دوم سریال "گاندو" به آنتن نوروزی شبکه سه سیما رسید. سریالی که با وجود نمایشِ سریال کمدی "نون‌‌خ3" از شبکه یک سیما، این مجموعه طرفداران بسیاری پیدا کرد.

"گاندو" تصویرگر پرونده «جیسون رضائیان» خبرنگار دو تابعیتی ایرانی _آمریکایی بود که از سال 1383 در ایران مشغول به کار می‌شود و سال 1388 پس از ناآرامی‌ها کشور را ترک و به آمریکا می‌رود و سال 1391 بار دیگر به ایران بازمی‌گردد، اما این‌بار با پوشش خبرنگار روزنامه «واشنگتن‌پست» که نامی آشنا و معتبر در عرصه رسانه‌ای جهان به‌شمار می‌رود.

گاندو2

سرانجام رضائیان در پی اقدامات جاسوسی ضد امنیت ایران در تیرماه سال 1393 در اوج مذاکرات هسته‌ای بازداشت و یک سال و نیم بعد یعنی در دی ماه 1394 یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا می‌شود و درست در روز اجرایی شدن برجام وی در مبادله تاریخی زندانیان بین ایران و آمریکا، آزاد می‌شود.

این سریال با توجه به اینکه اولین سریال در حوزه امنیتی به شمار می‌رفت که یک داستان واقعی را دستمایه خود قرار داده، با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد و ادامه چنین روشنگری‌هایی به یک مطالبه از سوی مردم تبدیل شد که خواستار ساخت آثار دیگری برگرفته از پرونده‌های واقعی بودند.

سازندگان گاندو هم همان زمان این قول را به مخاطبان خود دادند که با روایت پرونده‌های جدید بازگردند. در ادامه سازندگان "گاندو" فصل دوم آن را برای نوروز 1400 تدارک دیدند. پرونده‌ای که این‌بار قرار بود پرونده چند جاسوس دیگر را هم به تصویر بکشد و نقش آنها را در برجام روایت کند.

گاندو3

اما هنوز چندی از پخش سریال نگذشته بود که واکنش‌ها به فصل دوم گاندو آغاز شد و اظهارات مقام‌های رسمی دولت در این باره به اوج خود رسید و درست در جایی که سریال به اوج خود رسیده بود، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه اعلام کرد که سریال در همین‌جا به پایان می‌رسد.ان‌شاءالله ادامه سریال بعد از انتخابات روی آنتن خواهد رفت و امیدواریم که مورد پسند مردم قرار گیرد.

ماجرا با ورود کاراکتر شارلوت که از ابتدای سریال مخاطب با شخصیت او آشنا شده به ایران برای جاسوسی انگلیس، فصل دوم گاندو موقتاً آنتن را ترک کرد. 

گاندو4

خبرهایی به گوش می‌رسد که قرار است ادامه سریال "گاندو2" به زودی روی آنتن برود؛ به سراغِ مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما رفتیم و او پاسخ داد: "سریال آماده پخش در مردادماه است و از فیلمبرداری هم دو سه روز باقی مانده؛ بنابر ملاحظات و اقتضائات باید تصمیم بگیرند که این زمان روی آنتن برود و یا پخشِ آن به زمانی دیگر موکول شود."

او همچنین تأکید کرد که ادامه "گاندو2" حدوداً 26 قسمت است. 

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها