|

دولت جدید بالاخره رتبه بندی را واقعی کرد

رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مشکلات مدارس در سال تحصیلی جدید مضاعف است، گفت: رتبه‌بندی معلمان در دست بررسی است.

لینک کوتاه کپی شد

سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در برنامه «گفت‌وگوی علمی» رادیو گفت‌وگو، منابع انسانی در آموزش و پرورش را از کلیدی‌ترین موضوعات روی میز وزیران دانست و اظهار کرد: متأسفانه در هشت سال گذشته تعدد رفت و آمد وزرا منجر به ایجاد این خلأ بزرگ بین اختلاف نیروی انسانی و نیازها شد.

 به گزارش «شایانیوز»، وی با اشاره به کمک غیرمستقیم کرونا به آموزش و پرورش ادامه داد: اگر کلاس‌ها دایر بود قطعاً با مشکل مواجه می‌شدیم اما با کلاس مجازی، معلمان می‌توانستند دو کلاس را یکی کنند و امسال با بازگشایی مدارس، نیازهای واقعی مشخص می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به کسری نیرو و صرف بیش از ۹۴ درصد بودجه آموزش و پرورش برای نیروی انسانی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه عمده بودجه آموزش و پرورش صرف نیروی انسانی می‌شود باز هم حقوق معلمان کافی نیست و لازمه آن، کار تخصصی روی این موضوع است.

یزدیخواه افزود: اخیراً در اثر بی‌تدبیری‌های آموزش و پرورش، مرکز امور اداری و مرکز منابع انسانی را با هم ادغام کردند که جای تأسف دارد. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اعلام آمادگی مجلس برای حل این موضوع، تصریح کرد: برای مهر سال آینده، مشکلات مضاعف است و مدیران مدارس تصور نکنند با تغییر دولت همه چیز یکدفعه درست می‌شود بلکه برای بررسی و کار روی موضوع، چندین ماه زمان نیاز است. وی گفت: رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون مورد بحث است و به سمت عملیاتی شدن پیش خواهد رفت.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عباس‌صالحی ارسالی در

    درباره‌ی سرعت اجرای رتبه‌بندی دروغ میگویید خجالت بکشید....

  • ناشناس ارسالی در

    منم فکر میکنم همش بازیه چون اعتقاد به معلم به عنوان مولد نیروی انسانی جامعه مورد نظر اغایون نیست بلکه معلم در نقش فرعی ودرجه دوم هست به همین خاطر معیشت معلمان را در نظر نمیگیرن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها