|

دانلود و تماشای آنلاین سریال ستاره شمالی قسمت 58 + دوبله فارسی

دانلود و تماشای آنلاین سریال ستاره شمالی قسمت 58 + دوبله فارسی

لینک کوتاه کپی شد

سریال ستاره شمالی و اتفاقات جالب آن را حتما دنبال کنید.

تماشای آنلاین سریال ستاره شمالی قسمت 58

سریال ستاره شمالی

سریال ستاره شمالی روایتی از زندگی دختری تنها به نام ستاره را در یکی از روستاهای شهر اُردو، به تصویر کشیده است. این پروژه از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ شروع به پخش شده و توانسته است با موضوع جالب و به نمایش گذاشتن مناظر زیبای شمال ترکیه مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار بگیرد. پخش این سریال از شبکه شو تیوی همچنان ادامه دارد و در لیست رده‌بندی امتیازها موقعیت خوبی دارد.

sabaRico-com--436-1421

خلاصه داستان سریال ستاره شمالی

خلاصه داستان این سریال را برای شما می‌نویسیم تا شما هم با خواندن آن به طرفداران جدید این داستان زیبا بپیوندید.

ستاره دختری است که از نوجوانی عاشق کوزی هم ولایتی خود بوده است اما کوزی به یکباره ناپدید شده و ۲۰ سال هیچ کسی از او خبری نداشت. اما ستاره هیچ وقت عشق او را از یاد نبرده و تمام این بیست سال چشم به راه او بوده است. کوزی بعد از ۲۰ سال به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برگشته و تصمیم دارد در ولایتش زندگی کند. این بازگشت کوزی عشق دیرینه ستاره را نیز شعله ور کرده اما با روحیه مغرور و کینه‌ای که در ستاره به وجود آمده است، دیگر کنار آمدن این دو عاشق نه تنها امکان پذیر نیست حتی سبب دشمنی آنها نیز خواهد شد.

sabaRico-com--517-4693

داستان رمانتیک و کمدی این عشق شمالی را حتما تماشا کنید و لذت ببرید.

در حین تماشای این سریال شما مناظر شگفت‌انگیزی از منطقه شمالی کشور ترکیه را هم خواهید دید. جالب است بدانید که بعد از پخش این سریال در فصل‌های بهار و تابستان، شهر اردو با استقبال بسیاری از گردشگران مواجه شده است.

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها