|

کدام متعهد می ماند؟ شستا یا مدیرعامل تامین اجتماعی؟

بازنشستگان

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی متعهد شد اگر شستا بد عهدی کند، ما متعهد خواهیم بود و پرداخت را انجام می دهیم اما موضوع از شستا پیگیری می کنی…

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به یک ماه معوقه بازنشستگان، گفت: برای پرداخت این پول منتظر اجرای تعهد شستا هستیم.

به گزارش «شایانیوز»،  مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت معوقه فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: برای پرداخت این معوقه منتظر اجرای تعهد شستا هستیم. چراکه می‌خواستیم از این محل منابع لازم را تامین کنیم البته اگر بد عهدی بشود هم این پرداخت را انجام می‌دهیم، اما من از وزیر رفاه خواهم خواست که موضوع را از شستا پیگیری کند.

سالاری گفت: در صورت انجام تعهدات شرکت شستا، مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی نیز پرداخت خواهد شد. اما در صورت عدم انجام این تعهدات هم اعتبارات این افزایش حقوق از منابع سازمان تامین اجتماعی، پیش‌بینی و پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: طی ١٨ ماه اخیر بیش از ١٠٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی هم توسط دولت وصول و ٢٠ هزار میلیارد تومان نیز ظرفیت قانونی برای دریافت اعتبار وجود داشته که براساس این دریافتی‌ها پرداخت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نیز تا ۳ سال آتی پیش‌بینی شده و نیازمند مدیریت برای تبدیل منابع و اعتبارات است.

گفتنی است روز ۱۱ مرداد حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از پرداخت معوقه فروردین بازنشستگان تا ۱۰ روز آینده (۲۰ مرداد) خبر داد و گفت: موضوع پرداخت معوقه فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی را با رئیس سازمان تامین اجتماعی مطرح کردیم که آقای سالاری (مدیرعامل سازمان) پاسخ داد که به طور قطع بین یک هفته تا ۱۰ روز آینده این مبلغ را به بازنشستگان پرداخت می‌کنیم.

او هم از شستا سخن به میان آورد و افزود: کل مبلغی که باید بابت معوقه فروردین تخصیص یابد، رقمی بین ۲ هزار تا ۲۲۰۰ میلیارد تومان است که قرار بود شستا (شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی) این رقم را تامین کند که انجام نشد و حالا مدیرعامل سازمان وعده داده این کار را انجام می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها