|

آخرین اخبار از واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان!

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان

وعده جدید مسئول رئیس سازمان تامین اجتماعی مبنی بر واریز تا چند روز آینده و نهایتا با حقوق مرداد ماه می‌باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از واریز حقوق فرودین بازنشستگان تامین اجتماعی و اعتراض بازنشستگان و اعضای کانون بازنشستگان، سازمان تامین اجتماعی  مجبور به واکنش شد و رئیس سازمان تامین اجتماعی دستور داد تا بررسی مجدد احکام مستمری بگیران صورت بگیرد و مابه التفاوت حقوق بازنشستگان پرداخت شود. از آن زمان تاکنون وعده واریز به بازنشستگان داده شده است، ولی وعده‌های پوچی که هر بار باعث سردرگمی و نارضایتی مستمری بگیران شده است. وعده واریز در اردیبهشت، خرداد، تیر و اوایل مرداد ماه و همزمان با حقوق تیر ماه. حالا در آخرین اخبار از واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان وعده پرداخت در چند روز آینده داده شده است و در صورت پرداخت نشدن احتمالا با حقوق مرداد ماه واریز می‌شود.

به گزارش«شایانیوز»، در واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین امسال خطا‌هایی رخ داد و برخی از بازنشستگان همه‌ی حقوقشان را نگرفتند. رئیس کانون بازنشستگان استان تهران در این خصوص گفت: چند روز قبل با رئیس سازمان تامین اجتماعی جلسه داشتیم و ایشان قول داده‌اند که مابه‌التفاوت در چند روز آینده واریز شود. همچنین گفتند که در نهایت تا دو هفته آینده این واریزی انجام می‌شود.علی دهقان‌کیا، سالاری چند هفته پیش اعلام کرد که مشکل واریز نشدن مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در نداشتن بودجه است. براساس اظهارات پیشین دهقان کیا حدود شش هزار میلیارد تومان برای واریز مابه‌التفاوت نیاز هست.

اگر مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در چند روز آینده واریز شود، از روز بیستم مرداد نیز حقوق بازنشستگان واریز می‌شود. اما اگر به آخر هفته موکول شود در واقع با حقوق مرداد واریز می‌شود. واریز حقوق ماهانه بازنشستگان معمولا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود که برای ماه جاری، واریزی‌ها از چهارشنبه این هفته شروع می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سالاری ... چرا اینقدر بی غیرتی که هرچه بدو زیرا تقارن میکنند نه رگ غیرتت بر نمیخوره یعنی نمیتوانی یک تاریخ درست اعلام کنی خاک بر سرت تو باید نگهبان توالت پارک باشی نه مدیر سازمان

  • ناشناس ارسالی در

    تامین اجتماعی دزد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها