|

فرق همسان سازی بازنشستگان لشگری و کشوری

بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی در قانون بودجه ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی در قانون بودجه ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش«شایانیوز»،  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این مصوبه قانون بودجه، اعتبار لازم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در کشور پیش‌بینی شده است.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» اظهار کرد: محل تأمین اعتبار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی براساس جزء(1)، بند(و) تبصره(2)،در قانون بودجه 1400 پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به جزء(1)، بند(و) تبصره(2) قانون بودجه 1400 گفت: براساس این مصوبه قانون بودجه، اعتبار لازم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری وتأمین اجتماعی در کشور پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در این مصوبه، مواردی که محل تأمین آن از محل فروش سهام است، به ردیف درآمدی شماره 310517 واریز می‌شود و از محل ردیف هزینه‌ای 93-530000 مبلغ یک میلیون و 300 هزار میلیارد (1,300,000,000,000,000) ریال، جهت تقویت تأمین اجتماعی افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، لشکری و فولاد در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: تأدیه بخشی از دیون و ایفای تعهدات قانونی سازمان تأمین اجتماعی (هشتصد و نود هزار میلیارد (890٬000٬000٬000٬000 ریال) نیز پیش‌بینی شده است.

وی به بیمه تکمیلی ایثارگران و خانواده شهدا نیز اشاره کرد و گفت: مطالبات قانون حمایت از حقوق معلولان مصوب 1396/12/20، نظام تأمین اجتماعی فراگیر و متمرکز، همچنین تأمین حداقل مسکن و معیشت و بیمه زنان مُعسر، زنانی که هم‌زمان از سه مؤلفه حمایت خانواده، ارث مُکفی و شغل قانونی محروم هستند، در این مصوبه مدنظر قرار گرفته است.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: مشمولین قانون معافیت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان تا میزان پنج نفر کارگر مصوب 1361/12/19، بر اساس فهرست کارگاه‌های مشمول مصوب دولت، قانون بیمه‌های اجتماعی قالی‌بافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه‌دار مصوب 1388/5/18 و ماده (7) قانون هدفمندسازی یارانه‌ها شامل زنان سرپرست خانوار، رانندگان حمل و نقل عمومی، صیادان شمال و جنوب، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، هنرمندان و نویسندگان، مربیان مهدکودک و مراکز توانبخشی بهزیستی نیز مشمول این بند تبصره 2 قانون بودجه 1400 می‌شوند.

وی اظهار کرد: براساس قانون بودجه مصوب 1389 کل کشور، تبصره 14 قانون بودجه مشمول خادمان مساجد، باربران و رانندگان نیز می‌‌شود.
منبع: راهبرد معاصر

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمدولایی ارسالی در

    آقای حاج بابایی شماها حتما نماز را اول وقت بجا می آورید ؟؟؟؟؟ با رییستان معنی نماز را یاد بگیرید نه در ظاهر و اشکال مرگ بر منافق ودروغگو وریا کار و دشمنان باز نشستگان

  • ناشناس ارسالی در

    نوشتن دیدگاه مثل آب در هاون کوبیدن است وقتی نظری که مثمر به ثمر نباشد نوشتنش فایده ای ندارد جناب آقای حاج بابایی به کرات اشاره به پیش بینی بودجه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان نمودند ولی کو گوش شنوا؟ ؟؟؟!!!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها