|

فایل صوتی خانم دکتر ثقفی از وضعیت اسفناک کرونا در مشهد

فایل صوتی خانم دکتر ثقفی

فایل صوتی منتشر شده از خانم دکتر ثقفی از اوضاع اسفناک کرونا در مشهد خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد

صدای خانم دکتر نفیسه ثقفی استاد گروه زنان و مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در حال گریه از مردم و مسوولان التماس می‌کند و می‌گوید فاجعه عظیم انسانی در پیش است.

فایل صوتی خانم دکر ثقفی

خانم دکتر ثقفی مدیرگروه زنان دانشکده علوم پزشکی مشهد در یک فایل صوتی از وضعیت فاجعه بار کرونا صحبت کرده است. 

دکتر ثقفی یک پزشک مشهدی و رئیس بخش زنان دانشکده علوم پزشکی مشهد است. او در یک فایل صوتی با حالتی تاسف برانگیز و حاکی از استیصال، از تعطیلی همه بخش های غیرکرونایی بیمارستان های مشهد می گوید.

خانم ثقفی در بخش هایی از صحبت خود می گوید وضعیت کرونا در مشهد از وضعیت کشور در زمان جنگ هم بدتر است، چراکه دیگر هیچ کاری از بیمارستان های مشهد ساخته نیست. دیگر هیچ تجهیزاتی وجود ندارد و حتی دستگش هم نیست.

اگر به داد مردم نرسید فاجعه ای رخ می دهد که در تاریخ آن را بنویسند. از آقای علم الهدی و هرکس که صدای ما را می شنود به داد ما برسد. دکتر ثقفی در بخشی از صحبت هایش می گوید:

این جوانهایی که دارند کشته می شوند عزیزان خانواده هایی هستند. با گریه می گوید ما حتی اکسیژن نداریم به این مسلمانها بزنیم. اگر می خواهید برای امام حسین سینه بزنید الان وقتش است. اینجا سینه بزنید. جسدها روی زمین مانده اند. آمبولانس حتی نداریم. همه بخش های بیمارستان قائم را خالی کرده ایم.

واکنش کاربران به صحبت های خانم دکتر ثقفی

فایل صوتی دکتر ثقفی درباره کرونا در مشهد، سروصدای زیادی به پا کرده و اکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

در ادامه قصد داریم نظرات کاربران درباره این فایل صوتی را بررسی کنیم:

در اولین مورد کاربری نوشته:

از دیشب که حرف‌های دکتر ثقفی ر گوش دادم، انگار تریلی از روم رد شده. توان حرکت کردن هم ندارم حتی.

کاربر دیگری درباره این فایل صوتی نوشته:

هربار ویس دکتر ثقفی رو گوش میدم قلبم به وضوح درد میگیره و می‌خوام زار بزنم

کاربری دیگر درباره فایل صوتی مورد بحث نوشته:

یکی از اشنایان گفت بقدری وضع مشهد افتضاح است که کرونایی ما دیروز صبح فوت کرده امروز نزدیک ظهر هنوز نوبت دفن نشده اگر به موقع واکسن معتبر خریده بودند مردم به چنین اسفباری دچار نمیشدند فایل صوتی خانم دکتر نفیسه ثقفی مدیر گروه بیمارستان امام رضا را گوش کنید

کاربر دیگری درباره موضوع اینچنین نوشته:

١٠ دقیقه ویسِ دکتر ثقفی نازنین، مدیر گروه زنان علوم پزشکی مشهد قلبمون رو به درد اورد. لعنت به باعث و بانیش. «نمی‌دونیم چیکار کنیم» ما هم نمی‌دونیم خانم دکتر. ما هم نمی‌دونیم

کاربر دیگری نوشته:

یه دو دقیقه صیانت رو بیخیال شید تمام جوونا دارن پرپر میشن صدای گریه خانم دکتر ثقفی رو تو بیمارستان قائم مشهد شنیدید؟؟

کاربر دیگری نوشته:

دکتر ثقفی از پزشکان بیمارستان قائم گفته همهی بیماران ما شدن کرونا بدون دستکش میریم بالین بیمار سرم و اکسیژن نیس قائم مشهد بیمارستان مادر هستش یعنی بیماران بدحال سایر بیمارستان ها اعزام میشن قائم وسط طغیان کرونا چه بلایی سر اونا میاد چن تا بیمار بدحال تلف میشن نمیدونم

یک کاربر دیگر درباره وضعیت کرونایی این روزها نوشته:

بیچاره اون خانوم دکتر ثقفی که با اشک و اه و ناله داره میگه بیمارستان ها ظرفیت نداره برانکارد برا جابه جایی جسد نداریم دکترها و پرستارامون همه کرونایین و افسرده نه سرم داریم نه اکسیژن نه..

کاربری دیگر نوشته:

از دیروز ده بار وویس #دکتر_ثقفی مدیر گروه بخش زنان مشهدو گوش دادم.هربار با اینکه خودم وسط این فاجعم تنم میلرزه و گریه میکنم.وقتی تو یک درمونگاه کوچیک بیرون شهر همه مردم سیاه پوش عزیزانشونن و خودشون هم علایم پیدا کردن دیگه وای بحال کل #مشهد_مقدس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها