|

هومن حاج عبدالهی هم درگیر کرونا است؛ برای رحمت پایتخت دعا کنید

هومن حاج عبداللهی بازیگر سینما و تلویزیون هم به کرونا مبتلا شده است

لینک کوتاه کپی شد
1

هومن حاج عبدالهی به کرونا مبتلا شد. هومن حاج عبدالهی از جمله بازیگران طنز سریال پایتخت است که هومن حاج عبدالهی این روزها با کرونا دست و پنجه نرم می کند. هومن حاج عبدالهی و حمید لولایی و بازیگران دیگر نیز این روزها درگیر این ویروس منحوس هستند. برای حال هومن حاج عبدالهی دعا کنید.

یک بازیگر تلویزیون گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

میرطاهری مظلومی پیرامون درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

وی در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روزها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

 این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها