|

رتبه بندی معلمان تا پایان سال 1400 اجرا می شود؟

علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رتبه بندی معلمان باید تا پایان سال اجرایی شود.

لینک کوتاه کپی شد

علی بابایی کارنامی درباره رتبه‌ بندی معلمان اظهارکرد: این لایحه درگیر اختلاف بین دولت و مجلس است، بند «و» تبصره دو که به تامین مالی اشاره دارد، تا سقف پانزده هزار میلیارد تومان را در نظر گرفته است، اما دولت اکنون موافق ۲۵ هزار میلیارد تومان است که ده هزار میلیارد تومان مازاد است و به اصل بودجه خدشه وارد می‌کند. هئیت رئیسه به دولت تاکید کرد که در چارچوب ۱۵ هزار میلیارد عدد بیاورد.

عضو کمیسون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این بحث، محل اختلاف است، خاطرنشان کرد: البته با همه این احوال و با توجه به اعتراضاتی که فرهنگیان داشتند و اینکه این افزایش بودجه شامل اصل ۷۵ می‌شود، اگر شورای نگهبان مخالفتی نکند چون به اصل کار اعتقاد داریم و تلاش داریم زمینه را محکم ببندیدم و هر چه سریعتر به سمت قانون شدن این لایحه پیش برویم و فرهنگیان به حقوق چندین‌ساله خودشان که رتبه‌ بندی معلمان و در ادامه آن همسان‌سازی حقوق‌ها است، برسند، آن را می‌پذیریم. وی درباره زمان تصویب، ابلاغ و اجرایی شدن این طرح تصریح کرد: می‌بایست تا پایان امسال اجرایی شود یعنی از ۱.۱. ۱۴۰۰ اساس مقررات بودجه‌ای قابلیت اجرایی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مومنی ارسالی در

    متاسفانه اقای نوبخت شما کار خوبی انجام ندادید و متاسفانه جامعه فرهنگیان را فریب دادید
    ولی مجلس دست شما را رو کرد

  • عباس‌صالحی ارسالی در

    برخی آنقدر نفهم هستند که لایحه‌ی مصوب شده‌ی مجلس را تا بیش از ۷ماه می‌خواهند بطول بکشانند این افراد بسیار تنبل و در اقدامات اساسی کشور کسانی هستند که لیاقت مسئولیت مردم عزیز ایران را ندارند و بهتر است استعفا دهند و کار را به افراد توانمند دانا و کسانی که کار را بموقع و در اسرع وقت انجام می‌دهند بسپارند.

  • مامور ارسالی در

    ۲۲ سال است معلمم آنقدر وعده پوچ وتوخالی شنیده‌ام که این هم یکی دیگر است از معلمان عزیز خواهش میکنم که برای ارتقاء منزلت خود خودشان دست بکار شوند هیچ گونه امیدی به اینها نیست من که در طی دوران خدمتم ندیدم. کاری دیگر پیشه کنید چارهای نیست مطمئن باشید اینها به فکر مانیستند ونخواهند بود وزیر معرفی کرده نمیدانم از روستاهای تور قوزآباد است ( آنچه عیان است چه حاجت به بیان است ) معلمین محترم من خودم خانه ماشین وهمه چیز را ازراه شغل دوم به دست آوردم البته الان به دلیل کرونا بکسا دی خوردیم ولی این دوره هم میگذرد از راه معلمی به هیچ رفاهی نمیرسید خودتان به فکر خودتان باشید خودتان منزلت بدست آورید حتی اگر کرایه کشی کردید که من این کار را هم کردم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها