|

خبر خوش درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان + جزئیات

بازنشستگان

بازنشستگانی که سال قبل یا حتی قبل‌تر از آن بازنشست شدند، مدت‌ها در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود بودند که بالاخره در حال پرداخت است.

لینک کوتاه کپی شد

 در آخرین روزهای دولت دوازدهم، پاداش پایان خدمت بازنشستگان در حال واریز شدن است. بازنشستگانی که سال قبل یا حتی قبل‌تر از آن بازنشست شده‌اند، مدت‌ها در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود بودند؛ پاداشی که بر اساس قانون باید بسیار زودتر از اینها پرداخت شود. بر اساس اخبار دریافتی، در بسیاری از استان‌ها پرداخت‌ها آغاز شده است؛ سازمان برنامه و بودجه با اختصاص اعتبار در آخرین روزهای دولت دوازدهم، پرداخت پاداش‌ها را آغاز کرده است.

به گزارش«شایانیوز»، این در حالی است که در استان‌هایی که این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز نشده، قرار است در همین هفته کار به سرانجام برسد برای نمونه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: مطالبات بازنشستگان برخی دستگاه‌های اجرایی مانند مرخصی و پاداش پایان خدمت آنها از سال ۹۶ به بعد پرداخت نشده بود که ۸۰ درصد مانده مرخصی‌ها تا پایان سال ۹۸ مربوط به ۲۴ دستگاه اجرایی استان پرداخت شده است.

وی افزود: تنها مطالبات بازنشستگان در سال گذشته باقی مانده بود که به ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز بود و با پیگیری انجام شده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها، برای ۲۴ دستگاهی که ارقام دریافت و تطبیق صورت گرفته بود واریز شد و تا سه روز دیگر به حساب بازنشستگان که افزون بر صد نفر هستند واریز می‌شود.

با اینکه پرداخت پاداش بازنشستگان در دولت تدبیر و امید عمدتاً با تأخیرهای چندماهه و چند ساله مواجه بوده اما ظاهراً در آخرین روزها قرار است معوقات بازنشستگان استان‌های مختلف پرداخت شود و کار به دولت بعدی موکول نشود.

منبع: ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازنشسته فرهنگی ارسالی در

    ای لعنت بر بخت بدوذات بد دروغگو چرا بازنشستگان بیچاره رو عده امروز وفرداکرد وخودش قصر دررفت اقای نوبخت این رسم انسانیت نبود که بازنشستگان خسته ودرمانده راوعده واهی بدهی وخود به کنج عزلت نشینی .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها