|

حفظ کرامت و رتبه بندی معلمان اولویت اصلی وزیر پیشنهادی

رتبه بندی معلمان

با حضور وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون اقتصادی رتبه بندی معلمان در شایسته گزینی بررسی شد.

لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با حضور وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون اقتصادی رتبه بندی معلمان و ایرادات کنکور در شایسته گزینی بررسی شد.

به گزارش «شایانیوز»، غلامرضا مرحبا  در گفت‌وگویی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این نشست اعضای کمیسیون و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن بررسی برنامه‌ها مسائلی را در خصوص عدالت آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش در مدارس دولتی، حفظ کرامت معلمان، رتبه بندی معلمان، ارتقاع جایگاه دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی و حل مشکلات موجود در آموزش و پرورش مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از وزیر آموزش و پرورش، آقای زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت آینده به منظور ارائه برنامه‌های خود در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

مرحباء گفت: در نشست کمیسیون اقتصادی با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تاکید بر تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی انتقاداتی در خصوص نحوه پذیریش دانشجو، ایرادات کنکور در شایسته گزینی، وضعیت دانشگاه آزاد، کیفیت آموزش در برخی از دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه‌های پیام نور، علمی کاربردی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی، تحول در دانشگاه‌ها و آمایش نیروی انسانی و عدم توجه به مناطق محروم مطرح شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها