|

قول ویژه رئیسی درباره اجرا رتبه بندی معلمان

از رئیس‌جمهور سوال کردم برای آنکه بتوانیم طرح رتبه بندی را اجرا کنیم شما پای کار خواهید بود؟ ا

لینک کوتاه کپی شد

حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در صفحه مجازی خود در صحبتی مستقیم با فرهنگیان درباره یکی از اصلی‌ترین سوالات معلمان درباره اینکه جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم کجاست اظهار کرد: در دولت سیزدهم جایگاه آموزش و پرورش جایگاهی ویژه است. اگر وزیری داشتیم که در یک دوره‌ای نمی‌توانست از رئیس جمهور برای گفت‌وگو وقت بگیرد خوشبختانه بنده هنوز رای اعتماد از مجلس نگرفته تا کنون چندین جلسه با رئیس جمهور گفت‌وگو داشتم و درباره جایگاه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم صحبت کردیم.

وی افزود: می‌خواهم عرض کنم که نگاه رئیس دولت سیزدهم به آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه گذاری و سرمایه ملی است بنابراین تمام تلاش دولت این خواهد بود که خدمتی شایسته و در خور شأن برای همه معلمان داشته باشد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کرد: خدمت آقای رئیس‌جمهور عرض کردم که آموزش و پرورش وزارتی است که لازم هست دولت در بخش‌های مختلف پای کار وزارت آموزش و پرورش بیاید و ایشان هم این موضوع را تایید کردند، بنابراین قرار شد خودشان شخصاً در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش شرکت کنند.

وی بیان کرد: از رئیس‌جمهور سوال کردم برای آنکه بتوانیم طرح رتبه بندی را اجرا کنیم شما پای کار خواهید بود؟ ایشان این قول را دادند که تمام توان دولت را پای کار بیاورند و با همکاری مجلس این طرح را زودتر به تصویب نهایی برسانیم و اجرا کنیم.

باغگلی افزود: باور دارم که معلم قلب تپنده جریان تعلیم و تربیت است و باید بتوانیم گرفتاری‌های ذهنی معلمان را کم کنیم و منزلت اجتماعی آنها را بالاتر ببریم. حتماً می‌توانیم انتظار آموزش و پرورش با کیفیت‌تری را داشته باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابراهیم ارسالی در

    بنام خدا باسلام خدمت آقای باغگلی وزیر محترم پیشنهادی آموزش وپرورش ضمن تقدیر و تشکر از پیگیریها و فهم بالای حضرتعالی در تشخیص ریشه مشکلات اصلی و دغدغه های همیشگی فرهنگیان یعنی همان رفع مشکلات مالی وومعیشتی این قشر زحمتکش و ارتباط خوب وعالی با رئیس جمهور انقلابی و ولایی ومنتخب مردمی که همیشه از حامیان معلمان بوده اند دارید بعنوان یک فرهنگی که به خاطر آگاهی از توانایی های حضرتعالی که به امید خدا از هم اکنون شما را وزیر اموزش و پرورش میدانم عاجزانه تقاضا دارم با توجه به آگاهی از مشکلات مال وومعیشتی وبعد از آن که بخاطر همین مورد منزلت اجتماعی و اعتبار و ارزش شغل شریف معلمی هم پایین آمده باتوجه به قول وعده اجرای لایحه رتبه بندی معلمان درسال۱۴۰۰ نسبت به تسریع در اعلام وصول و تصویب آن و ارجاع و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان به دولت محترم تا اول مهر۱۴۰۰ به انتظار و استرس ماهها معلمان وخانواده هایشان پایان دهید وخشنودی وخوشحالی را بعد از سالها به در خانه فرهنگیان زحمتکش وبیصدا بیاورید ودعای میلیونها معلم و خانواده هایشان را در تمام مرحله زندگی بدرقه راه خویش قرار دهید باشد که به خاطر این عمل خیر خواهانه و خداپسندانه خداوند یارو یارتان باشد با تشکر ودعای خیر فرهنگیان از جنوب فارس




  • ابی ارسالی در

    بنام حلال مشکلات وباسلام تحیات خدمت ریس جمهور انقلابی و ولایتمدار و منتخب مردمی ایت الله ریسی اینجانب بعنوان یک فرهنگی که در شرایط بدوسخت معیشتی به سر میبریم وبا توجه به آگاهی حضرتعالی از وضعیت بد اقتصادی فرهنگیان عاجزانه تقاضا دارم کما فی السابق نسبت به تسریع در تصویب و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان تنها روزنه ای که با اجرای ان باعث مقدار کمی از بار مالی روی دوش این قشر زحمتکش و مظلوم برداشته بشه تا اول مهر ۱۴۰۰ همکاری و حمایت بفرمائید و باعث خوشنودی و خوشحالی میلیون ها معلم و خانواده هایشان بعد از مدتها انتظار و استرس شوید .باشد که با این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه خداوند بزرگ همیشه یارو یاوران باشد با تشکر ودعای خیر

  • ناشناس ارسالی در

    این وعده سالها بوده
    هیچگاه عملی نخواهد شد
    چون آموزش و پرورش بی اهمیتی شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها